Shattered Skrevet Juni 11, 2023 Share Skrevet Juni 11, 2023 12 timer siden, Werther skrev: Pleier du å bruke auksjonen.no? Innbiller meg at bilene blir tungsolgte når man bruker auksjon, men mulig jeg tar feil (ville ikke vært første gang). Selv hopper jeg over samtlige annonser som er via auksjonen.no eller Diger.no (mener jeg det heter). I det hele tatt synes jeg alle slike "høystbydende"-annonser framstår som useriøse, og bruker ikke tiden min på å by mot folk jeg ikke vet faktisk eksisterer. Da jeg solgte x5 i februar 22, brukte jeg auksjonen. Fikk faktisk budrunde på slutten. Men i hvert fall, jeg la den vel ut 2-3 ganger før det i det hele tatt kom et seriøst bud. Så tok det seg opp på slutten. @Djwikba også på den men han fikk den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 11, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2023 I tillegg til bmwen så er det et annet ventende prosjekt som jeg og @RemyNG skal bruke i Carbage Run winter edition 2024 men det er ikke en bmw da da vi opprinnelig skulle bruke en 1997 Range Rover P38 2,5dse med bmw M51 men denne hadde fått hjerne havari etter å ha stått i mange år så den ble solgt videre som delebil også blei vi sponset av Vestfold Portservice som hadde en Volvo XC90 2003 D5 som var en ex firmabil hos de bilen fikk vi mot at de fikk sette reklame på bilen noe som er helt greit for oss andre aktører som gir sin støtte er Maxxol og Innotec i form av produkter og reklame til og på bilen Og det er plass til mange flere Så foreløpig er planene for bilen Vask utv.og innvendig Eu kontroll og reprasjon Service Plastidippe hele bilen i chevy hugger Orange fordi det stikker seg ut og synes veldig Vi skal lage en roof rack på taket Da vi trenger plass til div bagasje og evt reservedeler til turen som vil gå fra Tønsberg via Alpene til pyreenene på bak veier og fjell overganger kun motor vei frem til Aachen og hjem fra selve turen RemyNG reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2023 Litt mere bmw oppdatering Fjernet auto blend speil glassa og monterte vanlig standard glass Mistet varmen i speilglassa akkurat nå da jeg ikke har noen over gang til det akkurat nå ikke att det har noen serlig betydning akkurat Er ikke vert og betale 4000 kr for automatisk blende funksjon som ryker støtt å stadig Når speil som ikke ryker koster 400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2023 Byttet idag modulen til panorama takluka(brukt del) Men mistenker at modulen på kodes inn til bilen og læres på nytt For luka virker delvis den går i lufte stilling og lukker igjen Men selve luka åpner ikke inn i bilen jeg kan åpne hele luka med sveiva uten problem Og deksel går helt tilbake i åpen stilling men lukker ikke helt igjen RemyNG reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2023 Gikk inn på bilen med data i dag og kjørte en initialiserings prosess på panorama taket og nå fungerer det som det skal Så bilen nærmer seg klar for salg nå minus noe småtteri Vurderer og evt høre med bmw om hva prisen ligger på for ny nøkkel da fjernkontroller ikke fungerer Noe som vist nok er vanlig for facelift nøklene Merker at og fikle med den lille nøkkelen for og åpne å låse bilen er noe Hazel Otis, sveigis og RemyNG reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 18, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2023 Skal da sies at bilen er til salgs noe som i grunn var meningen med bilen annonsen er her https://www.finn.no/307533503 Bilder av bilen Jeg synes jeg har priset den fair ut i fra markedet men den er diskutabel ved visning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2023 Da var e61 solgt blei et kort eventyr men det var planen til og begynne med Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå