RemyNG Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 (endret) Sitter litt med tankene om E38 enda har ikke slått meg til ro med det da jeg egentlig skulle ha en E38 som andre bil men endt opp med E39 igjen. Så sitter å vurderer eventuelt salg av 535'en for å finansiere kjøp av E38. Så er det da vurdering av prisen på 535'en. Da det generelt er lite salg av disse ute både på finn eller andre så er det litt vanskelig og vurdere pris på denne. Så får se hva dere mener. Legger ut litt info her og hva som er gjort med bilen. Orginal Norsk solgt E39 535ia 98 modell solgt hos Bavaria Stavanger og kun gått i distriktet. Bilen ble solgt av første eier til Avetti som innbytte bil. I hans eie så har bilen kun vært hos en og samme verksted så bilen har full historikk. Har en liten haug med kvitteringer fra den tiden så alt som har blitt byttet og utbedret har de gjort der. Bilen har gått 260000km pr nå og har fulgt regelmessig med olje service intervaller på 10.000 km. Det er også foretatt olje og filter bytte på girkasse. Da jeg kjøpte bilen bar den preg av at eier brukte mye tid på mekaniske og tekniske på bilen. Motoren går fint så her er det ikke noe klakkelyd fra kjede. Dette ble sjekket tidligere. Etter jeg kjøpte bilen gikk jeg mer eller mindre tilverks med oppgradering og reperasjoner. Så det som er gjort er: -Toppdeksel pakninger er byttet. -Bensinfilter -Kamaksel og LMM -Luftfilter og oljefilter -Stabstag foran og bak -Ny servoslange samt servoolje -Pixelbånd er byttet -Tennplugger -Styresnekke -byttet framskjermer grunnet rust. -veivhus ventilasjon Så kommer oppgradering er gjort -m60b40 innsug -Eisenmann eksos og resonator delete -Orginale m fanger foran(med t spydd) og bak samt m5 leppe på bagasjen, ASC speil og rute senker. Hamann leppe og tåkelys deksel. Påmontert M lokari innerskjerm framme. Her nesten alle delene Orginale og ikke billig trolltunning fangere. Er kun leppa framme og tåkelys dekselet som er uoriginal. -doble ruter på sidene -highgloss shadowline lister inne og ute -shadowline lister på dørene -komplett facelift lykter foran og bak med LCM3 -svart taktrekk -facelift m sport ratt ny trekt som er tilpasset singlestage -skinn interiør(E38 contour seter framme, utvidet skinn pakke og rundt rattstammen, m5 dørpaneler, E38 armlene, ambient light i dørhåndtak) farget i Cinnamon. Ettermontert elektriske seter m/ memory og el rattstamme. -el gardin bak og på dørene bak. Følger med 2 sett felger. -17" Rondell D58 med vinterdekk -18" BBS lisens produserte felger som er 3 delte(ASA DM3) med Vredstein 235/45 dekk framme og Pirelli 265/40 dekk bak. Bilen ble polert i vår og lagt på Meguiars 16 voks. Eller så har den vært jevnlig håndvasket. Det er også lagt på solfilm fra bakrutene. Alle jekkefestene er inntakt. Noe rust er det å finne men lite med tanke på alder. Det ble også lagt på tectyl under bilen i sommer. Legger ved litt bilder Det er mer som er gjort men kommer ikke på alt. Generelt er bilen tatt meget vare på. Jeg selv har brukt mye tid på bilen og vil si den er temmelig entusiast eid bil. Endret September 22, 2017 av RemyNG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 Fin bil! Du skriv ikkje noko ang. kilometerstand, men vil tru den er verdt 60-80 000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 22, 2017 Forfatter Share Skrevet September 22, 2017 10 minutter siden, mcbanan skrev: Fin bil! Du skriv ikkje noko ang. kilometerstand, men vil tru den er verdt 60-80 000? Det var faktisk glemt men er lagt til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 Hadde jeg ikke hatt 3 biler på gårdsplassen her hadde jeg kommet og hentet den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 Jeg vil tro den ligger litt over 80 lapper, egentlig.. Mtp hva som er gjort med den og standen ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå