johnja Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 Noen som vet om L7 til salgs?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 Er vel relativt få slike i Norge? Vet kun om én E38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2017 Ja....må nok utaskjærs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 Er vel kun en som er tatt inn til landet ja, eiern er aktiv her på Bimmers. Her har du tråden på den 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 44 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Er vel kun en som er tatt inn til landet ja, eiern er aktiv her på Bimmers. Her har du tråden på den 😀 Det finnes nok flere i Norge men da må man se på eldre biler. Det finnes i vertfall en E23 L7 i Norge. Jeg så den på Rudskogen men det er sikkert 10 år siden så jeg vet ikke om den fortsatt eksisterer. Jeg viste ikke at BMW hadde brukt L7 betegnelsen på andre syvere enn E23 men det har vel litt med interessen min og gjøre. Derfor ble jeg litt nysgjerrig når trådstarter ville kjøpe en slik en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 9, 2017 Share Skrevet Oktober 9, 2017 så vidt jeg vet kommer alle 7 serier i L7 men ikke veldig vanlig/populært her til lands. har bare sett to i Norge å det er en E23 og E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2017 Jeg finner 2 til salgs i Nederland, e38'r Men litt usikker, den ene ser ut som den "mangler" en del utstyr bak, mens den med mest uystyr, har skiftet farge. E32 highline er også veldig aktuelt...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå