kapteinh Skrevet Oktober 13, 2017 Share Skrevet Oktober 13, 2017 (endret) Hei. Skiftet nylig bremser på bilen da jeg hadde kast i dei gamle. Skivene og navet ble målt, kun kast i skivene. problemet er at bilen rister når jeg bremser fra 60 -> 20 km/t. ristingen er ikke i rattet. klarer ikke kjenne noe slarke om jeg tar tak i dekket kl 6-12 eller 9-15. kan nevne, jeg har også byttet casterstag, stabstag begge sider, foringer på selve stabbstaget og endeledd i forstilling for ikke så lenge siden. mistenker det er noe bak, da jeg har byttet det meste forran og opplever vibrasjonen bak. Endret Januar 19, 2018 av kapteinh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Januar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2018 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 19, 2018 Share Skrevet Januar 19, 2018 (endret) Byttet du både caster og nedre bærearm? Edit: Viktigst av alt - hvilket fabrikat var det på delene du satt på ? Endret Januar 19, 2018 av scoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Januar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2018 kjøpte meyle HD, byttet ikke nedre da jeg verken kan kjenne eller se slark. men hvis det var noen av disse skulle jeg vel ha kjent det i rattet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2018 Share Skrevet Januar 19, 2018 Som oftest kjenner en risting i rattet = foran. Stag, foringer, skiver osv. pedal = bak. Stag, foringer, skiver, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Januar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2018 kjenner ikke noe risting i pedal. kjennest ut som det kommer fra bilen selv. kan kanskje kjenne en svak pulsering i rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Januar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2018 ristingen kommer også om jeg har stor fart i litt krappe svinger, spesielt i venstresvinger og noe svakere i høgresvinger. får vibrasjon også i fart rett frem i 120+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå