Jonase46330d Skrevet November 5, 2017 Share Skrevet November 5, 2017 Hei! Jeg har nå byttet alle mine 6 dyser på min 330d.. Bilen starter ikke.. Noen tips til omprogrammering til dysene og hvordan denne prosessen kan gjøres på enklest måte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 5, 2017 Share Skrevet November 5, 2017 (endret) Kan gjøres med Ista/d Endret November 5, 2017 av lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonase46330d Skrevet November 5, 2017 Forfatter Share Skrevet November 5, 2017 Takk får svar! Jeg lurer på om jeg kan bruke MINIvci j2534 kabel til dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 5, 2017 Share Skrevet November 5, 2017 (endret) Nei, du trenger k+can kabel. Endret November 5, 2017 av lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonase46330d Skrevet November 5, 2017 Forfatter Share Skrevet November 5, 2017 Kan jeg bruke minivci j2534 kabel med "PTT" driver ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 5, 2017 Share Skrevet November 5, 2017 Hvorfor sende pm til meg uten å beskrive problemet? I denne tråden har du tatt deg tid til å si hvilken bil det er snakk om, og ikke minst hva problemet egentlig er, at bilen din ikke starter. Dersom bilen ikke starter, så har det ingenting med "programmering av dyser" å gjøre. Finn den reelle feilen og ikke tenk noe mer på dette på ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonase46330d Skrevet November 6, 2017 Forfatter Share Skrevet November 6, 2017 Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 6, 2017 Share Skrevet November 6, 2017 Det er bare veldig mye enklere å hjelpe folk når de er tydelige med hvilke faktorer man har å jobbe med. Det går ekstremt mye tid ellers. Har du lest feilminnet på bilen? Sjekket railtrykk når du forsøker å starte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå