LasseBäcker Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 Svigers har rotet bort en av to nøkler til sin E90. BMW skulle ha nesten 4.500,- for å kode opp en ny. Finnes det andre løsninger? Tenker ikke på ebay-kopier osv, men en god nøkkel som kanskje koster litt mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 Har han ikke nøkkelforsikring i bilforsikringen din? De aller fleste forsikringsselskaper har dette inkludert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 Jeg betalte bare 2240,- for nye nøkkel til min E61 tidligere i år. Bilen godkjenner ny nøkkel av seg selv. Det er ingenting som må gjøres i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 10 minutter siden, Otis skrev: Jeg betalte bare 2240,- for nye nøkkel til min E61 tidligere i år. Bilen godkjenner ny nøkkel av seg selv. Det er ingenting som må gjøres i bilen. Kommer vel litt an på utstyret? Om man har klassisk nøkkel eller comfort access? Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 (endret) Er du NAF-medlem er det nøkkelforsikring inkludert i medlemsskapet. Man kan si mye rart om NAF og deres strategi om dagen, men noe fordeler er det iallefall Edit: Denne havnet ironisk nok opp på Facebook idag, hehe. Endret November 29, 2017 av Marius2002 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå