LasseBäcker Skrevet November 29, 2017 Skrevet November 29, 2017 Svigers har rotet bort en av to nøkler til sin E90. BMW skulle ha nesten 4.500,- for å kode opp en ny. Finnes det andre løsninger? Tenker ikke på ebay-kopier osv, men en god nøkkel som kanskje koster litt mindre.
Walkabout Skrevet November 29, 2017 Skrevet November 29, 2017 Har han ikke nøkkelforsikring i bilforsikringen din? De aller fleste forsikringsselskaper har dette inkludert.
Otis Skrevet November 29, 2017 Skrevet November 29, 2017 Jeg betalte bare 2240,- for nye nøkkel til min E61 tidligere i år. Bilen godkjenner ny nøkkel av seg selv. Det er ingenting som må gjøres i bilen.
Gorg Skrevet November 29, 2017 Skrevet November 29, 2017 10 minutter siden, Otis skrev: Jeg betalte bare 2240,- for nye nøkkel til min E61 tidligere i år. Bilen godkjenner ny nøkkel av seg selv. Det er ingenting som må gjøres i bilen. Kommer vel litt an på utstyret? Om man har klassisk nøkkel eller comfort access? Otis reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet November 29, 2017 Skrevet November 29, 2017 (endret) Er du NAF-medlem er det nøkkelforsikring inkludert i medlemsskapet. Man kan si mye rart om NAF og deres strategi om dagen, men noe fordeler er det iallefall Edit: Denne havnet ironisk nok opp på Facebook idag, hehe. Endret November 29, 2017 av Marius2002 Gorg reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå