Gå til innhold

Farge på nøkkel

Eirikw93
 Share

Anbefalte innlegg

Tviler på det stemmer med interiørlistene. Jeg har nøkkel med blått og lister som er alu med sort gloss under. 

Men jeg har alcantarainteriøret med blå sømmer. Så ville heller sagt det hang sammen noe der. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, StigJ skrev:

Tviler på det stemmer med interiørlistene. Jeg har nøkkel med blått og lister som er alu med sort gloss under. 

Men jeg har alcantarainteriøret med blå sømmer. Så ville heller sagt det hang sammen noe der. 

Det kan jo også stemme, jeg har skinn interiør men bestilt med blå sømmer i tillegg. Lurer fælt på hva som avgjør hvordan man får denne farge listen på nøkkelen, virker jo ikke som det faktisk henger sammens med noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, StigJ skrev:

Jeg hadde sorte stoff seter, og nøkkelen min har rød list.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen av delene som er sagt over her - blå stripe for M sport, rød stripe for Sport line, sølv stripe for Modern line, beige nøkkel for Luxury line. Svart nøkkel er vel "no line", standard nøkkel. Mulig originalnøkkelen er tapt og så er ny kjøpt inn som standardnøkkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, papertiger skrev:

Det er ingen av delene som er sagt over her - blå stripe for M sport, rød stripe for Sport line, sølv stripe for Modern line, beige nøkkel for Luxury line. Svart nøkkel er vel "no line", standard nøkkel. Mulig originalnøkkelen er tapt og så er ny kjøpt inn som standardnøkkel?

Slik du sier er akkurat slik jeg tror det er også, jeg har M sport og bilen er kjøpt ny i Norge, så stusser fortsatt på dette.

Synes nøkkelen ser så kjedelig og trist ut uten denne stripen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, StigJ skrev:

Men er det ikke røde sømmer i Sportline interiøret? 

Jeg har sportline, men har hvite sømmer i setet og ikke røde, samme er det i dørpanelene. Dette avhenger av hva bilen ble bestilt med.

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...