Eirikw93 Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 Hva er det som egentlig avgjør hvilken farge man får på nøkkelen? Har en 17 modell, M-sport så trodde jeg skulle få blå, men har den helt til høyre, som ikke har noe farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 Det er interiør listene som avgjør fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikw93 Skrevet Januar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2018 3 minutter siden, lagunilla skrev: Det er interiør listene som avgjør fargen. Her er også mine interiør lister blå, lik denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 (endret) Tviler på det stemmer med interiørlistene. Jeg har nøkkel med blått og lister som er alu med sort gloss under. Men jeg har alcantarainteriøret med blå sømmer. Så ville heller sagt det hang sammen noe der. Endret Januar 5, 2018 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikw93 Skrevet Januar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2018 4 minutter siden, StigJ skrev: Tviler på det stemmer med interiørlistene. Jeg har nøkkel med blått og lister som er alu med sort gloss under. Men jeg har alcantarainteriøret med blå sømmer. Så ville heller sagt det hang sammen noe der. Det kan jo også stemme, jeg har skinn interiør men bestilt med blå sømmer i tillegg. Lurer fælt på hva som avgjør hvordan man får denne farge listen på nøkkelen, virker jo ikke som det faktisk henger sammens med noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 10 minutter siden, StigJ skrev: Tviler på det stemmer med interiørlistene. Jeg har nøkkel med blått og lister som er alu med sort gloss under. Men jeg har alcantarainteriøret med blå sømmer. Så ville heller sagt det hang sammen noe der. Jeg hadde sorte stoff seter, og nøkkelen min har rød list. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 Det er ingen av delene som er sagt over her - blå stripe for M sport, rød stripe for Sport line, sølv stripe for Modern line, beige nøkkel for Luxury line. Svart nøkkel er vel "no line", standard nøkkel. Mulig originalnøkkelen er tapt og så er ny kjøpt inn som standardnøkkel? vegard89 og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 Men er det ikke røde sømmer i Sportline interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikw93 Skrevet Januar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2018 1 minutt siden, papertiger skrev: Det er ingen av delene som er sagt over her - blå stripe for M sport, rød stripe for Sport line, sølv stripe for Modern line, beige nøkkel for Luxury line. Svart nøkkel er vel "no line", standard nøkkel. Mulig originalnøkkelen er tapt og så er ny kjøpt inn som standardnøkkel? Slik du sier er akkurat slik jeg tror det er også, jeg har M sport og bilen er kjøpt ny i Norge, så stusser fortsatt på dette. Synes nøkkelen ser så kjedelig og trist ut uten denne stripen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Januar 5, 2018 Share Skrevet Januar 5, 2018 (endret) 2 timer siden, StigJ skrev: Men er det ikke røde sømmer i Sportline interiøret? Jeg har sportline, men har hvite sømmer i setet og ikke røde, samme er det i dørpanelene. Dette avhenger av hva bilen ble bestilt med. Endret Januar 5, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå