e30_joakim Skrevet Mars 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2018 2 timer siden, Skulebollen skrev: Hvorfor bygger du rørramme front 😊? Er det pga plass? Riktig Kompressorn bygger såppas mye så jeg måtte ta vekk orginale frontplata ( den er jo skrudd ) kappet rammevangene og sveits på plater der. Og rør derfra og ut til orginale fanger feste foran. Så da kan jeg skru av fanger feste + feste oppe skjermen som skal bli skrudd. Så da kan jeg løfte av hele er planen bilder kommer når jeg har bygd mer. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mars 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2018 Her er et bilde fra hvordan den står nå Røde slanger fikk jeg med kompressorn når jeg kjøpte den , så det blir byttet ut med svart trenger også litt tips til hva jeg kan gjøre med lykter. for de har jeg ikke sjangs å få på. ser man får kjøpt plater av glassfiber men da har man jo ikke lys i det hele tatt... Ønsker å ha lys så jeg har muligheten å ta den på prøveskilt å eventuelt prøve den på veien - sånn ca lovlig ikke at det er noe vei bil men ja muligheten til å bare test kjøre den. om noen har Oneblock lykter som er av plastikk å ikke glass så er jeg inntresert. Vet om en som kun har brukt plastikken og modifisert lyktene ... Ivrig86, carburetion og Julian_Sommer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 12, 2018 Forfatter Share Skrevet April 12, 2018 Hei, som nevnt - er på hus titting ( visninger ) og samboer jobber ofte så skrur ikke vær dag. Det kommer bilde oppdatering i kveld / morgen. Hele rør ramme fronten måtte kappes av å bygges ny - da jeg fikk ingen radiator til å passe. Det ble Cosworth radiator som er bred med lav. Bestilte 4 meters silikon slanger som er bøyelige fra Turbofun.no - så håper dette går i hop nå .. står egentlig kun på kjølinga nå.. Belter er kjøpt og montert - Kompressorn og chippen er montert. Start og prøvd litteran så ser ut til å funke bra ! Fikk hentet enda ny 30 dekk / felg om søndagen ( en på facebook fra Jessheim som la ut ) så nå har jeg rundt 50 dekk med felg GOD oppdatering kommer med bilder Skulebollen og NaCel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 16, 2018 Forfatter Share Skrevet April 16, 2018 Her kommer en liten film snutt etter prøve kjøring Fler av dere er sikkert på facebook å fikk med dere at jeg la den ut for salg på Fredag egentlig kun for å sjekke om noen er inntreserte. Det er mye jobbing både på meg og samboer + at vi har en gutt som nevnt. Vi har søkt barnehage men det er ikke inntak før august. Solgte huset i November å nå bor i vi kjellern hos svigers. Så når samboer jobber å jeg jobber så passer de han Det blir litt liten tid til skruing + at vi er på bolig jakt. Det er stor sannsynlighet at det blir endel oppussing da prisene i Fredrikstad er høye.. Kom en å bydde meg 85 000.- på lørdag - han tok med seg bilen å alle delene ....... MEN frykt ikke ... Har kommet over en E39 M5 med ESS kitt til en bra sum. Så får vi se om det dukker opp noe snart for liksom brukt en bil med skilt mer enn en banebil ... Lar tråden stå åpen - så dukker det kanskje opp en annen bil snart Filmen er på "lukket" område går veldig bra ! nye eier kan glede seg til å ta den på bane - han hadde datasprut på hylla til V8 så det blir nok klem i den IMG_0591.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 16, 2018 Share Skrevet April 16, 2018 Synd å høre at den er solgt, men høres jo også ut som et enda tøffere prosjekt er på vei inn Gratulerer med salg og forhåpentligvis kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 17, 2018 Forfatter Share Skrevet April 17, 2018 12 timer siden, Gabz skrev: Synd å høre at den er solgt, men høres jo også ut som et enda tøffere prosjekt er på vei inn Gratulerer med salg og forhåpentligvis kjøp. Det blir veldig mye skruing og lite kjøring når det ikke er skilter - pluss alt over som nevnt snuser litt på E39 M5 med Ess som jeg har kommet over til en grei pris - med skilter så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå