satsti Skrevet Januar 8, 2018 Share Skrevet Januar 8, 2018 Har en 530 E61 som CA sluttet å fungere plutselig. Har byttet batteriene i nøklene uten hell. Må låse den med selve nøkkelen nå i førerdøren. Er dette et kjent problem? Er det mest sannsynlig at det er ledningebrudd i luka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 8, 2018 Share Skrevet Januar 8, 2018 Høres ut som det samme problemet jeg hadde med min forrige bil. Da var det ledningsbrudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satsti Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2018 For omlag 6 mnd siden sluttet bryteren til den åpningsbare bakruten å virke, men varmetrådene i glasset fungerer som det skal. Er det en stor jobb å finne bruddet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 Hvis du har brudd i én, så får du snart brudd i mange. Jeg synes dette settet var bra. Bytt alt på begge sider og sov bedre om natten. http://www.sencom-kabeltechnik.de/shop#!/SenCom-Kabelbaum-Reparatursatz-BMW-E61-Heckklappe-komplett-links+rechts+Antennenleitung/p/52761363 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 Garantert brudd ja, veldig vanlig og 99,76% av alle E61 får dette bruddet i sin levetid. Det kan også nevnes at defekte håndtak er kjent problem på bilene med CA. Men da er som oftest ett og ett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satsti Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2018 Får man gjort denne jobben når ikke bakruta kan åpnes? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satsti Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2018 Er det mulig å nå kabelbunten hvor bruddet er, fra høyre høyttaler i taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 Delvis mener jeg. Men da må du nok koble av fra luka først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 11, 2018 Share Skrevet Januar 11, 2018 Hadde gleden av kabelbrudd på begge mine E61 også. Styra veldig selv med første bil (sikring røk fordi jeg kom borti karosseri med avklippet ledning og fant ikke ut av feilen, gjorde selve reparasjonen riktig) så på andre orka jeg ikke og satte den på verksted. Men, jeg fulgte oppskriften i linken under: http://docplayer.net/27914772-Bmw-e61-fixing-tailgate-wiring-problems.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå