Johnny.fjetland Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 Hei alle sammen. Jeg har en bmw x1 som jeg har problem med. Etter jeg har startet så kan jeg kjøre bare et par meter så stopper alt. først litt flashing i dashbordet så stopper det.(det har skjedd er par ganger) Så kan jeg starte og kjøre videre. men så når jeg har stoppet så får jeg ikke ut nøkkelen. Alt er helt dødt og nøkkelen står helt fast. ER det noe som har en ide om hva som kan være feil?? På forhånd Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 6 minutter siden, Johnny.fjetland skrev: Hei alle sammen. Jeg har en bmw x1 som jeg har problem med. Etter jeg har startet så kan jeg kjøre bare et par meter så stopper alt. først litt flashing i dashbordet så stopper det.(det har skjedd er par ganger) Så kan jeg starte og kjøre videre. men så når jeg har stoppet så får jeg ikke ut nøkkelen. Alt er helt dødt og nøkkelen står helt fast. ER det noe som har en ide om hva som kan være feil?? På forhånd Tusen takk Umulig og gjette uten å vite feilkodene fra feilminnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 (endret) Disse generasjonene har hatt tull med hoved plus kabelen fra batteri til sikringsboksen foran. Kontakta utvider seg. Du kan få tak i rep.set hos BMW. Delenr 61 12 93 1 2 133. Det er ikke sikkert dette er løsning til problemet ditt, men verdt å sjekke. Endret Januar 25, 2018 av lagunilla ///M-ini95 og uglefossen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EHJ Skrevet Desember 25, 2019 Share Skrevet Desember 25, 2019 Takk for svar, kan kabelen være defekt selv om man måler spenning på den andre enden av kabelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 25, 2019 Share Skrevet Desember 25, 2019 Det vil jeg si, for en svak kabel, kan overføre spenning, men ingen ampere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå