Snowbiz Skrevet Februar 8, 2018 Share Skrevet Februar 8, 2018 Da ble det plutselig ny bil på tunet her da jeg fikk en deal som var vanskelig å motstå Bilen er en 16 modell F31 320xDAT som har rullet snart 40k km, litt kjedeligere fargevalg enn den forrige bilen men begynner og bli vant med det. Kommer en del bilder etterhvert Utstyrsliste: Model: 320D XDRIVE (EUR) E-F-R series: F31 LCI (LifeCycleImpulse) Series: 3 Type: TOUR Steering: LL Doors: 5 Engine: B47O Displacement: 2.00 Power: 140 (190 hp) Drive: ALLR Transmission: AUT Paint code: A83 - GLACIERSILBER METALLIC Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH Prod.date: 2015-12-07 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2PA Lockable wheel bolt S2PF 19"M LM RAEDER STERNSP.403 M/MB S2TB Sport automatic gearbox S2VB Tyre pressure control (TPC) S3AA DACHRELING SCHWARZ S3AC Trailer coupling S3AG Reversing camera S3DZ ENTFALL LINES-SCHRIFTZUG AUSSEN S4AE Armrest front, retractable S4LS INT.L. ALU. L.S.F. M. AKZENTLEISTE S5A1 LED-NEBELSCHEINWERFER S5AC High-beam assistant S5AG Lane change warning S5AL ACTIVE PROTECTION S5AS DRIVING ASSISTANT S5DA Passenger airbag deactivation S5DC Rear-seat headrests, folding S5DF Active cruise control+stopgo function S5DL SURROUND VIEW (WORKING NAME) S6AC INTELLIGENTER NOTRUF S6AE TELESERVICES S6AK CONNECTEDDRIVE SERVICES S6AM REAL TIME TRAFFIC INFORMATION S6AP REMOTE SERVICES S6NS KOMFORTTELEFONIE MIT ERW. SMARTPHON S6UH Traffic Information S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. P7LF MODELL M SPORT S8AW NORWEGISCH / BORDLITERATUR S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8SM Car ident. number visible from outside S8TG Thiefproofing device S9AA Outer skin protection S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S230 Extra package, EU-speciifc S248 Steering wheel heater S258 Tyres with runflat properties S322 Comfort access P337 M Sports package S402 Panorama glass roof S417 Roller sun visor, rear door S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S481 Sports seat S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain sensor S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S552 ADAPTIVER LED-SCHEINWERFER S563 Light package S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S654 DAB tuner S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698 Area-Code 2 for DVD S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S775 Headlining anthracite S843 Power reduction S850 Additional Export tank filling S853 Language version, English S993 model year code in VIN Planer framover: Blank sorte «double slat» nyrer Få tonet rutene hele veien Full lakk korigering med Gtechnic ExoV3 coating Vurderer andre sommerfelger, bilen har Style 403m på sommer idag Litt bilder: Fra henting i Bodø Full nedvask før legging av et lag voks Polering inni alle dørkarmer og bakluke Rensing av ratt Impregnering av alt skinn med Gyeon Leather Coat Ferdig resultat i mørket fupsaker, tobiasw, Gorg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 8, 2018 Share Skrevet Februar 8, 2018 Grattis med ny brukis! Så fin ut denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Februar 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2018 1 minutt siden, Gabz skrev: Grattis med ny brukis! Så fin ut denne Takker Storfornøyd så langt hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 8, 2018 Share Skrevet Februar 8, 2018 Gratulerer så mye med kjempefin bil! LCI i Glacier silver er absolutt ikke feil. Hva synes du om B47 motoren så langt - ser du har 163hk? Btw - nå har det akkurat kommet MPPK til denne også. Så ut til å være godt utstyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Februar 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2018 26 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer så mye med kjempefin bil! LCI i Glacier silver er absolutt ikke feil. Hva synes du om B47 motoren så langt - ser du har 163hk? Btw - nå har det akkurat kommet MPPK til denne også. Så ut til å være godt utstyrt Takker ! Er veldig fornøyd med motoren sammens med sportsautomaten, synes den har bedre bunndrag enn N47 som jeg hadde i forrige bil. Ja er 163hk. Angående MPPK så synes jeg prisen er noe stiv på 19k veil, driver og sjekker ut litt om man kan få fjernet «sperren» som er lagt inn på min bil slik at den blir 190hk. Men tror jeg har samme moment som 190hk så er ikke sikkert forskjellen blir så stor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 8, 2018 Share Skrevet Februar 8, 2018 5 minutter siden, Snowbiz skrev: Takker ! Er veldig fornøyd med motoren sammens med sportsautomaten, synes den har bedre bunndrag enn N47 som jeg hadde i forrige bil. Ja er 163hk. Angående MPPK så synes jeg prisen er noe stiv på 19k veil, driver og sjekker ut litt om man kan få fjernet «sperren» som er lagt inn på min bil slik at den blir 190hk. Men tror jeg har samme moment som 190hk så er ikke sikkert forskjellen blir så stor? Enig med deg der - den motoren og sportsautomat er en skikkelig god kombo, den utnytter dreiemomentet i bånn. Vet faktisk ikke hvor stor forskjellen blir, men du har vel 400Nm du også. Er mange som har prøvd å få BMW til å fjerne sperren, men de er visst ikke villige til å gjøre det etter hva jeg har lest her - det går på typegodkjenningen såvidt jeg har forstått. Om det er mulig ut fra et koding-perspektiv vet jeg faktisk ikke. Ja prisen er meget stiv, jeg tror nok muligens jeg venter til bilen er 5 år og utenfor garanti og deretter gjør det hos en respektabel tuner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Februar 8, 2018 Share Skrevet Februar 8, 2018 Gratulerer med ny bil Silverfarge og LCI er meget bra på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Februar 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2018 9 minutter siden, papertiger skrev: Enig med deg der - den motoren og sportsautomat er en skikkelig god kombo, den utnytter dreiemomentet i bånn. Vet faktisk ikke hvor stor forskjellen blir, men du har vel 400Nm du også. Er mange som har prøvd å få BMW til å fjerne sperren, men de er visst ikke villige til å gjøre det etter hva jeg har lest her - det går på typegodkjenningen såvidt jeg har forstått. Om det er mulig ut fra et koding-perspektiv vet jeg faktisk ikke. Ja prisen er meget stiv, jeg tror nok muligens jeg venter til bilen er 5 år og utenfor garanti og deretter gjør det hos en respektabel tuner. Hadde ikke gjort noe med 206 hk og 440 nm som MPPK gir, men føler at denne er mye sprekere enn E91 N47’en jeg hadde 4 minutter siden, arildopc skrev: Gratulerer med ny bil Silverfarge og LCI er meget bra på denne. Takk skal du ha Ja begynner å vokse litt på meg fargen, ser nesten lyseblå ut i forskjellig lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Februar 8, 2018 Share Skrevet Februar 8, 2018 1 minutt siden, Snowbiz skrev: Hadde ikke gjort noe med 206 hk og 440 nm som MPPK gir, men føler at denne er mye sprekere enn E91 N47’en jeg hadde Takk skal du ha Ja begynner å vokse litt på meg fargen, ser nesten lyseblå ut i forskjellig lys Bare lyset fra lampene på stasjonen og det er som er kult med glacier silver, den har et sølvkorn med antyding til blåskjær i seg og derav navnet (glacier=isbre). Den er veldig bra og særlig i solskinn Ja MPPK er å foretrekke på din bil om du vil ha mer punch. Ikke tukle med motor styringen før garantien er ute. På denne B47 motoren er det en bedre turbo enn det var på N47 og det merker du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Februar 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2018 20 timer siden, arildopc skrev: Bare lyset fra lampene på stasjonen og det er som er kult med glacier silver, den har et sølvkorn med antyding til blåskjær i seg og derav navnet (glacier=isbre). Den er veldig bra og særlig i solskinn Ja MPPK er å foretrekke på din bil om du vil ha mer punch. Ikke tukle med motor styringen før garantien er ute. På denne B47 motoren er det en bedre turbo enn det var på N47 og det merker du Ja tror jeg skal bli god venn med fargen etterhvert, gleder meg til å få tatt en skikkelig shine av lakken. Men skal inn på lakkering nå i neste uke å få fikset frontfanger, spoiler, bakskjerm og rettet en bulk på taket så må desverre vente litt med å sette poleringsmaskinen på Har forespurt pris på MPPK til bilen, så venter på å få svar Forsto 19k var veiledende så får se hva dem klarer og fiske sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 11, 2018 Share Skrevet Februar 11, 2018 Gratulerer med nydelig ny F31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Februar 11, 2018 Share Skrevet Februar 11, 2018 Er det MAK Bimmer felger du har på vinteren? Da fortjener de BMW nav kopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Februar 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2018 18 timer siden, Gorg skrev: Gratulerer med nydelig ny F31 Takk skal du ha Er storfornøyd! 17 timer siden, Eivind320x skrev: Er det MAK Bimmer felger du har på vinteren? Da fortjener de BMW nav kopper Tror det er noe kopi av MAK felgene men kunne tenkt meg BMW kopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Februar 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2018 papertiger, Fahad, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Mars 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2018 (endret) Endelig fått på solfilm rundt bilen og tatt en liten shine både utvendig med voks og innvendig Valgte å få mest mulig likt original toning bake og lyst forran Storfornøyd med resultatet! Fikk også fjerna skiltramma framme på bilen og satt på borrelås heller, ser mye mer clean ut Endret Mars 17, 2018 av Snowbiz Skiltholder tobiasw, Gorg og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå