SimenG Skrevet Februar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2018 3 timer siden, Gorg skrev: Wow! Gratulerer med rå M3! 😃 E46 CSL er en av mine favorittbmwer gjennom tidene 👌🏻 Tusen takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenG Skrevet Februar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2018 38 minutter siden, Enes Yakici skrev: Gratulerer med rå bil!! Var faktisk veldig interessert i denne selv. Takk takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenG Skrevet Mars 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2018 Fått tatt noen bilder idag, står bare å koser seg på lagring😎😬 BjornarHS, Kolstad Jr., fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenG Skrevet April 2, 2018 Forfatter Share Skrevet April 2, 2018 Da har jeg fått kjørt bilen litt og fungerer utmerket😬 men den motorlampa begynte å lyse? Noen som vet feilen?😇 Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 Grattis med fet bil! Angående Check engine light, kanskje lurt å skaffe noe som kan lese av feilkoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenG Skrevet April 3, 2018 Forfatter Share Skrevet April 3, 2018 14 timer siden, macrorain skrev: Grattis med fet bil! Angående Check engine light, kanskje lurt å skaffe noe som kan lese av feilkoder. Tusen takk😬 ja får gjøre det, regnet med jeg måtte det👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2018 Share Skrevet April 3, 2018 Var det denne jeg spotta i Vestby i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenG Skrevet April 3, 2018 Forfatter Share Skrevet April 3, 2018 34 minutter siden, Gabz skrev: Var det denne jeg spotta i Vestby i helgen? Ja var ute en liten tur i går👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2018 Share Skrevet April 3, 2018 Synes den var fryktelig lik. Så utrolig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenG Skrevet April 3, 2018 Forfatter Share Skrevet April 3, 2018 3 minutter siden, Gabz skrev: Synes den var fryktelig lik. Så utrolig bra ut! Tusen takk, veldig fornøyd selv😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå