Torgrimmen Skrevet Mars 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2018 (endret) Da er bilen fikset! Fikk resetta rolling codes og bilen starta med en gang. Tusentakk for all hjelp og bra respons. Endret Mars 13, 2018 av Torgrimmen orala, quandt1960 og MrBrum reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mars 14, 2018 Share Skrevet Mars 14, 2018 Da tar vi en skål folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 Ja, sånn i etterkant er det artig og litt sykt å se enkelte teorier her inne på hva som kunne vært feil! quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 3, 2018 Share Skrevet April 3, 2018 On 13.3.2018 at 8.00, Torgrimmen skrev: Da er bilen fikset! Fikk resetta rolling codes og bilen starta med en gang. Tusentakk for all hjelp og bra respons. Kjempebra den er fikset, men syns det og er litt rart. For om du ser i en av mine første poster skrev jeg om EWS systemet og at jeg ikke trodde det kunne være det siden motoren faktisk gikk rundt med starteren. Er EWS aktivert (og det blir den med usynkroniserte koder) så burde motoren ikke gå rundt i hele tatt og bare lage klikkelyd. Uansett, bra du fikk fiksa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå