kapteinh Skrevet Mars 13, 2018 Share Skrevet Mars 13, 2018 Hei, Jeg hadde bilen på eu kontroll og fikk feil på vibrasjon i bremsene, men jeg kan ikke kjenne noe... Jeg ringte verkstedet å spurte hvordan dette var mulig? svaret var at dem hadde utstyr til å måle dette. Så da er spørsmålet mitt. kan man virkelig måle vibrasjon i bremsene på en bremsetester fra 90 tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 13, 2018 Share Skrevet Mars 13, 2018 (endret) Ta etterkontroll på annet verksted. Tror dette er forsøk på å lure til seg arbeid. Endret Mars 13, 2018 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Mars 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2018 5 minutter siden, hsd skrev: Ta etterkontroll på annet verksted. Er plan, men er bare nysgjerrig på om dette er mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 13, 2018 Share Skrevet Mars 13, 2018 Finnes måleur for å måle kast i skiver. Man kan også se det på bremserulla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 14, 2018 Share Skrevet Mars 14, 2018 Alle bremseskiver selges ferdig balansert. Om de hadde hatt mistanke om kast i skive ville de tatt og målt den med måleur for å se om den var innenfor toleransen eller ikke. Alt annet er useriøst. Avhengig av type bremserull så kan de brukes til å diagnostisere feil på understell / støtdempere om de har det utstyret installert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå