Foksen Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 Hei - Skulle gjerne hatt Bluetooth i bilen så jeg kan bruke handsfree mobil. Er det mye arbeid og penger for å ettermontere Bluetooth og er kvaliteten like god som om jeg skulle kjøpt et nyere uorginalt system? Vedlegger koder på utstyr som er i bilen og den ene koden sier jo at det er "prepared" for Bluetooth. Hva menes med dette? Mangler jeg bare en unit eller to kan skaffes hos Høggeren eller...? Utstyrskoder: S609A Navigation system Professional S677A HiFi System Professional DSP S672A CD changer for 6 CDs S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S633A Preparation, mobile phone, Business S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth Takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 Aner ikke hvor mye arbeid det er, men hadde original blåtann handsfree i min 2008 X3,. Den var så dårlig at det aldri ble brukt! Knotete å koble opp telefon og dårlig lyd i begge ender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foksen Skrevet Mai 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2018 Hei og takk for svar - var det jeg mistenkte og vil helst ikke installere så gammelt utstyr med dårlig lydkvalitet i forhold til dagens systemer. Var på Oslo Bilstereo for å få ettermontert Dab+ adapter med Bluetooth innebygd. Satt der i 1,5 time før de kom og sa at siden bilen min hadde bly i vinduene kunne de ikke montere dette. Skyldte på en kode men det kunne de jo sjekket med en gang jeg kom. Eventuellt måttte de ha original BMW antenne og det betydde jo masse ekstra penger. Det trengte idiotene 1,5 time på å finne ut av ....:-( Tror ikke jeg går dit mer. Vet du om det går å skaffe seg en original "ny" antenne på et bilopphoggingsted som kan monteres på en x3 2008 modell? Kanskje det hadde vært en løsning å skaffe billig antenne selv? Takknemlig for svar - Så ikke at du hadde svart meg før nå. Mvh Kjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 Høres veldig rart ut dette med bly i rutene. Alle andre kan ettermontere DAB i sine biler, men ikke i din? Tror ikke de kan sakene sine. Det er dog mulig de refererte til klima komfort vindu, men det har man kun foran! Ellers er det jo mulig å få ettermonter combox da i kombinasjon med CIC. Koster deg nok 15k eller så, men da er det originalt. @Saltkjelen og @SweetBMW tar kanskje på seg dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 44 minutter siden, Otis skrev: Høres veldig rart ut dette med bly i rutene. Alle andre kan ettermontere DAB i sine biler, men ikke i din? Tror ikke de kan sakene sine. Det er dog mulig de refererte til klima komfort vindu, men det har man kun foran! Ellers er det jo mulig å få ettermonter combox da i kombinasjon med CIC. Koster deg nok 15k eller så, men da er det originalt. @Saltkjelen og @SweetBMW tar kanskje på seg dette. Virker ikke med DAB+ antenne i frontruta på min E87 ifra 06 heller.. Kan holde antennen i hånden ut av sideruta og full dekning. Så fort jeg tar antenne inn i bilen og opp mot frontruta så forsvinner all DAB dekning. Har min antenne i bakruta, men har forsatt ikke veldig bra dekning så har gått over til nettradio. Har gitt opp hele DAB+ dritten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 Joda, da er det nok klimakomfortrute de ikke liker. Jeg monterte mim antenne i side vindu bak, flott dekning der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 1 time siden, Otis skrev: Joda, da er det nok klimakomfortrute de ikke liker. Jeg monterte mim antenne i side vindu bak, flott dekning der! Ikke noen siderute som egner seg å monter antenne i på E87. Min er montert slik.. Elendig dekning utenfor byene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 Hvordan ser sideruten ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 Min feil. Jeg skjønner nå. Men for TS sin del så har jo den sideruter. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå