Gå til innhold

Hvordan slette et innlegg?

Mons1
 Share

Anbefalte innlegg

Noen ganger hender det at man klikker 2 ganger på Post nytt innlegg. Så viser det seg at det blir postet dobbelt opp.

Jeg finner ingen måte å slette et innlegg man selv har postet. Er ikke det mulig?

Ronny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig for vanlige brukere å fjerne sine egne innlegg, da man opplevde at man slettet innlegg midt i diskusjoner, kjøpssammenhenger og tilsvarende. Ønsker man et innlegg fjernet, er det bare å rapportere innlegget, så sletter vi det så fort en av oss er tilgjengelige. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Det fantes en tråd i teknisk, ang hjullager på e90 kontra e46. Er den slettet?

For jeg har fått varsel om aktivitet i tråden, men får beskjed om at jeg har tilgang til å vise den, når jeg trykker på notifikasjonen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Otis skrev:

Det fantes en tråd i teknisk, ang hjullager på e90 kontra e46. Er den slettet?

For jeg har fått varsel om aktivitet i tråden, men får beskjed om at jeg har tilgang til å vise den, når jeg trykker på notifikasjonen min.

Ser slik ut, den skle litt ut for å si det slik 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Marius2002 skrev:

Ser slik ut, den skle litt ut for å si det slik 😅

Huff da. Nå har ikke jeg fått meg med at dette har skjedd så ofte, men er det ikke bedre å bare låse tråden istedenfor å slette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Otis skrev:

Huff da. Nå har ikke jeg fått meg med at dette har skjedd så ofte, men er det ikke bedre å bare låse tråden istedenfor å slette da?

Er enig der. Det kan også være i forbindelse med oppdateringen som nettopp har vært 🤷🏼‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...