Mons1 Skrevet April 2, 2018 Skrevet April 2, 2018 Noen ganger hender det at man klikker 2 ganger på Post nytt innlegg. Så viser det seg at det blir postet dobbelt opp. Jeg finner ingen måte å slette et innlegg man selv har postet. Er ikke det mulig? Ronny
Saltkjelen Skrevet April 2, 2018 Skrevet April 2, 2018 Det er ikke mulig for vanlige brukere å fjerne sine egne innlegg, da man opplevde at man slettet innlegg midt i diskusjoner, kjøpssammenhenger og tilsvarende. Ønsker man et innlegg fjernet, er det bare å rapportere innlegget, så sletter vi det så fort en av oss er tilgjengelige. : )
Otis Skrevet Mars 18, 2020 Skrevet Mars 18, 2020 Det fantes en tråd i teknisk, ang hjullager på e90 kontra e46. Er den slettet? For jeg har fått varsel om aktivitet i tråden, men får beskjed om at jeg har tilgang til å vise den, når jeg trykker på notifikasjonen min.
Marius2002 Skrevet Mars 18, 2020 Skrevet Mars 18, 2020 3 timer siden, Otis skrev: Det fantes en tråd i teknisk, ang hjullager på e90 kontra e46. Er den slettet? For jeg har fått varsel om aktivitet i tråden, men får beskjed om at jeg har tilgang til å vise den, når jeg trykker på notifikasjonen min. Ser slik ut, den skle litt ut for å si det slik 😅
Otis Skrevet Mars 18, 2020 Skrevet Mars 18, 2020 6 minutter siden, Marius2002 skrev: Ser slik ut, den skle litt ut for å si det slik 😅 Huff da. Nå har ikke jeg fått meg med at dette har skjedd så ofte, men er det ikke bedre å bare låse tråden istedenfor å slette da?
Marius2002 Skrevet Mars 18, 2020 Skrevet Mars 18, 2020 27 minutter siden, Otis skrev: Huff da. Nå har ikke jeg fått meg med at dette har skjedd så ofte, men er det ikke bedre å bare låse tråden istedenfor å slette da? Er enig der. Det kan også være i forbindelse med oppdateringen som nettopp har vært 🤷🏼♂️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå