Mons1 Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 Noen ganger hender det at man klikker 2 ganger på Post nytt innlegg. Så viser det seg at det blir postet dobbelt opp. Jeg finner ingen måte å slette et innlegg man selv har postet. Er ikke det mulig? Ronny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 Det er ikke mulig for vanlige brukere å fjerne sine egne innlegg, da man opplevde at man slettet innlegg midt i diskusjoner, kjøpssammenhenger og tilsvarende. Ønsker man et innlegg fjernet, er det bare å rapportere innlegget, så sletter vi det så fort en av oss er tilgjengelige. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 18, 2020 Share Skrevet Mars 18, 2020 Det fantes en tråd i teknisk, ang hjullager på e90 kontra e46. Er den slettet? For jeg har fått varsel om aktivitet i tråden, men får beskjed om at jeg har tilgang til å vise den, når jeg trykker på notifikasjonen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 18, 2020 Share Skrevet Mars 18, 2020 3 timer siden, Otis skrev: Det fantes en tråd i teknisk, ang hjullager på e90 kontra e46. Er den slettet? For jeg har fått varsel om aktivitet i tråden, men får beskjed om at jeg har tilgang til å vise den, når jeg trykker på notifikasjonen min. Ser slik ut, den skle litt ut for å si det slik 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 18, 2020 Share Skrevet Mars 18, 2020 6 minutter siden, Marius2002 skrev: Ser slik ut, den skle litt ut for å si det slik 😅 Huff da. Nå har ikke jeg fått meg med at dette har skjedd så ofte, men er det ikke bedre å bare låse tråden istedenfor å slette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 18, 2020 Share Skrevet Mars 18, 2020 27 minutter siden, Otis skrev: Huff da. Nå har ikke jeg fått meg med at dette har skjedd så ofte, men er det ikke bedre å bare låse tråden istedenfor å slette da? Er enig der. Det kan også være i forbindelse med oppdateringen som nettopp har vært 🤷🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå