bmwfan Skrevet April 16, 2018 Share Skrevet April 16, 2018 Noen som har erfaring med Achilles ATR Sport dekk i 225/40/19.? Skal ha nye dekk til F31 318d xdrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 24, 2018 Share Skrevet April 24, 2018 Ikke erfaring med samme dim, men hadde 265/35 R18 på E39'en og de hang bra på veien, jeg vil si de var bedre enn Nankang NS2 som jeg har nå, de var også mer avrundet på dekksidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet April 27, 2018 Forfatter Share Skrevet April 27, 2018 Okei,, da får jeg se litt på det,, takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 27, 2018 Share Skrevet April 27, 2018 ATR sport 2 er den nyere typen som har fått enda bedre kritikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet April 27, 2018 Share Skrevet April 27, 2018 Jeg hadde ATR Sport 2 på en 200sx, og jeg vet ikke helt hvor fornøyd jeg var. De satt helt greit på tørr asfalt, men de ble litt ekle på vått føre. Jeg synes de slapp litt hardt når jeg mistet grepet. Jeg kan ikke tenke meg at ATR Sport er noe bedre enn Sport 2. På E60-en har jeg Kumho Ecsta Le Sport, og jeg er superfornøyd. Jeg er såpass fornøyd med hvor bra de henger og at de er såpass billige, at jeg kommer til å kjøpe ett sett til E28-en også. Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå