duranduran Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 Hei, Det ser ut som luftbelgen på min 520d F11, 2011- modell er gåen ( høyre side ). Venstre siden har blitt byttet hos BMW for et år siden. Hvilken merke anbefaler dere ? Ser at arnott er mye brukt, men er ganske dyr. Har også lest at BMW sin originale er dårlig og ikke anbefalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godalive Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 Hei. Byttet akkurat selv på min, med Arnott. Funket fint. Men jeg har jo ikke noe å sammenligne med, akkurat. De så i hvert fall bedre ut enn de jeg tok ut. Har tatt noen bilder jeg tenker å poste etter hvert. Vurderte først verksted, men deleprisene på dette (originalt?) var en god del høyere enn det jeg betalte for mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duranduran Skrevet Mai 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2018 Hvor fikk du tak i den og hvor mye kostet den ? Jeg lurer litt på Aerosus, hører kun positivt om den. Har du noe erfaring med den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 koed.no har både original og Arnott. De koster hhv. 4616,- og 2718,- Synes kanskje ikke dette var så veldig avskrekkende, ihvertfall ikke for Arnott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 (endret) https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=84792104 Er en kar på Finn som selger Arnott til 2190,- og noe Kina-greier til 1290,-. Edit: Er vel ikke en "kar" som selger, men airsuspension.no Endret Mai 22, 2018 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godalive Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 Jeg handlet på Airsuspension.no. Et firma i Lyngdal, virket som de hadde god peiling. De anbefalte Arnott om jeg skulle ha bilen en stund. Og det skal jeg jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå