MarcusSteffensen Skrevet Juni 2, 2018 Share Skrevet Juni 2, 2018 (endret) Etter 1 år med e81 endte jeg opp med å kjøpe meg "ny" bil, igjen en uten motor... BMW 316D 2013 Estoril blå Full M-sport inn og utvendig Manuell Shadowline Panorama-luke El-hengerfeste Oppvarmet ratt El-bakluke NAVI Pro Kjøpt/montert: Front lippe (kjøpt) Ny diffuser (kjøpt) Dobbel stuss (Montert) Nye skilt (Montert) M3 nyrer blank svart (montert) 15mm spacer bak (kjøpt) Tuning (190hk og 410nm) (montert) Planer: 20 toms felger H&R fjører Montere Sub og bytte høytallere i alle dører Endret Juni 2, 2018 av MarcusSteffensen Daniel. og Bendik Kjellevold reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 2, 2018 Share Skrevet Juni 2, 2018 Gratulerer med ny bil Estoril blå er sjeldent feil! Hvilke felger tenker du på å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2018 9 minutter siden, Daniel. skrev: Gratulerer med ny bil Estoril blå er sjeldent feil! Hvilke felger tenker du på å kjøpe? takk for det litt usikker enda, men ikke kantfelger hvertfall blir heller ikke noe dyrt... åpen for bytte om noen vil ha originale style 403 (ikke kantkjørt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 2, 2018 Share Skrevet Juni 2, 2018 Gratulerer med herlig bil i helt riktig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 2, 2018 Share Skrevet Juni 2, 2018 (endret) . Endret Juni 2, 2018 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 2, 2018 Share Skrevet Juni 2, 2018 Dette blir bra Marcus. Gleder meg til å følge en tråd av deg igjen. Du har det med det å kjøpe biler med symaskin under panseret😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2018 2 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med herlig bil i helt riktig farge takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2018 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Dette blir bra Marcus. Gleder meg til å følge en tråd av deg igjen. Du har det med det å kjøpe biler med symaskin under panseret😂 ja, blir vell ikke så veldig aktiv, men har no noen få ting jeg vil få gjort hahah ja hver gang det😂 Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2018 (endret) . Endret Mai 30, 2019 av MarcusSteffensen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå