MarcusSteffensen Posted June 2, 2018 Posted June 2, 2018 (edited) Etter 1 år med e81 endte jeg opp med å kjøpe meg "ny" bil, igjen en uten motor... BMW 316D 2013 Estoril blå Full M-sport inn og utvendig Manuell Shadowline Panorama-luke El-hengerfeste Oppvarmet ratt El-bakluke NAVI Pro Kjøpt/montert: Front lippe (kjøpt) Ny diffuser (kjøpt) Dobbel stuss (Montert) Nye skilt (Montert) M3 nyrer blank svart (montert) 15mm spacer bak (kjøpt) Tuning (190hk og 410nm) (montert) Planer: 20 toms felger H&R fjører Montere Sub og bytte høytallere i alle dører Edited June 2, 2018 by MarcusSteffensen Daniel. and Bendik Kjellevold 2
Daniel. Posted June 2, 2018 Posted June 2, 2018 Gratulerer med ny bil Estoril blå er sjeldent feil! Hvilke felger tenker du på å kjøpe?
MarcusSteffensen Posted June 2, 2018 Author Posted June 2, 2018 9 minutter siden, Daniel. skrev: Gratulerer med ny bil Estoril blå er sjeldent feil! Hvilke felger tenker du på å kjøpe? takk for det litt usikker enda, men ikke kantfelger hvertfall blir heller ikke noe dyrt... åpen for bytte om noen vil ha originale style 403 (ikke kantkjørt)
Slavearbeider'n Posted June 2, 2018 Posted June 2, 2018 (edited) . Edited June 2, 2018 by Slavearbeider'n
Slavearbeider'n Posted June 2, 2018 Posted June 2, 2018 Dette blir bra Marcus. Gleder meg til å følge en tråd av deg igjen. Du har det med det å kjøpe biler med symaskin under panseret😂
MarcusSteffensen Posted June 2, 2018 Author Posted June 2, 2018 2 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med herlig bil i helt riktig farge takk takk
MarcusSteffensen Posted June 2, 2018 Author Posted June 2, 2018 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Dette blir bra Marcus. Gleder meg til å følge en tråd av deg igjen. Du har det med det å kjøpe biler med symaskin under panseret😂 ja, blir vell ikke så veldig aktiv, men har no noen få ting jeg vil få gjort hahah ja hver gang det😂 Slavearbeider'n 1
MarcusSteffensen Posted June 2, 2018 Author Posted June 2, 2018 (edited) . Edited May 30, 2019 by MarcusSteffensen
Recommended Posts