Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Etter 1 år med e81 endte jeg opp med å kjøpe meg "ny" bil, igjen en uten motor... 

BMW 316D 2013 Estoril blå

  • Full M-sport inn og utvendig
  • Manuell
  • Shadowline
  • Panorama-luke
  • El-hengerfeste
  • Oppvarmet ratt
  • El-bakluke
  • NAVI Pro

Kjøpt/montert:

  • Front lippe (kjøpt)
  • Ny diffuser (kjøpt)
  • Dobbel stuss (Montert)
  • Nye skilt (Montert)
  • M3 nyrer blank svart (montert)
  • 15mm spacer bak (kjøpt)
  • Tuning (190hk og 410nm)  (montert)

Planer:

  • 20 toms felger
  • H&R fjører
  • Montere Sub og bytte høytallere i alle dører

 

IMG-2889.JPG

IMG-2883.JPG

IMG-2887.JPG

IMG-2888.JPG

IMG-2890.JPG

IMG-2892.JPG

IMG-2893.JPG

IMG-2879.JPG

Edited by MarcusSteffensen
Posted
9 minutter siden, Daniel. skrev:

Gratulerer med ny bil :)

Estoril blå er sjeldent feil! Hvilke felger tenker du på å kjøpe?

takk for det :) litt usikker enda, men ikke kantfelger hvertfall :D blir heller ikke noe dyrt... 

åpen for bytte om noen vil ha originale style 403 (ikke kantkjørt)

Posted
1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Dette blir bra Marcus. Gleder meg til å følge en tråd av deg igjen. 

Du har det med det å kjøpe biler med symaskin under panseret😂

ja, blir vell ikke så veldig aktiv, men har no noen få ting jeg vil få gjort :D hahah ja hver gang det😂

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...