tsn Skrevet Juli 6, 2018 Share Skrevet Juli 6, 2018 Hei Er plaget av knirking/tikking i en F30. Dukker opp ved kjøring over ca 25 km/t og kommer fra et eller annet sted mellom head-upen og a stolpen/luftventilen. Noen som har vært borti liknende? Har tatt av sidelokket på dashbordet, men klarer ikke se eller finne noe inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Juli 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2018 Ingen som har vært borti problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 23, 2018 Share Skrevet Juli 23, 2018 F30 og lyd henger visst sammen. Veistøy, vindstøy, knirk i dash. Jeg har problemer med dørpakningene. Forsvant ikke med teflon. Og det på en flunk ny bil. Å finne kilden til knirk i dashbord er nesten umulig. Er så mange paneler som er i kontakt med hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 23, 2018 Share Skrevet Juli 23, 2018 5 minutter siden, *MrB* skrev: F30 og lyd henger visst sammen. Veistøy, vindstøy, knirk i dash. Jeg har problemer med dørpakningene. Forsvant ikke med teflon. Og det på en flunk ny bil. Å finne kilden til knirk i dashbord er nesten umulig. Er så mange paneler som er i kontakt med hverandre... Bruk silikonfjerner, delenr 83122298199. 41 minutter siden, tommy_sn skrev: Ingen som har vært borti problemet? Du kan sjekke to ting. KAFAS kameraet og stabilisatorstaget i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Juli 23, 2018 Share Skrevet Juli 23, 2018 1 time siden, *MrB* skrev: F30 og lyd henger visst sammen. Veistøy, vindstøy, knirk i dash. Jeg har problemer med dørpakningene. Forsvant ikke med teflon. Og det på en flunk ny bil. Å finne kilden til knirk i dashbord er nesten umulig. Er så mange paneler som er i kontakt med hverandre... Silikonfjerner er tingen ja og bruk mye på pakning og på dørkarm. Hos meg var det den ytterste pakningen som gnisser mot karosseriet. Ble veldig bra etter rens med det. Ser noen anbefaler gummipludge til BMW men det er siste utvei, men hjelper det og👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Juli 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2018 Kameraet tror jeg ikke det er. Hjelper ikke å holde/dytte på dekselet hvertfall - eller må jeg grundigere til verks? Stabstag i motorrom skal sjekkes ut. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Juli 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2018 Hvor sitter punktet på stabstaget som kan knirke? Er jo så ekstremt mye deksler nedi motorrommet at det nesten er umulig å se noen ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 24, 2018 Share Skrevet Juli 24, 2018 Min knirker utrolig nok ingen steder enda, men venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Juli 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2018 On 23.7.2018 at 16.34, lagunilla skrev: Bruk silikonfjerner, delenr 83122298199. Du kan sjekke to ting. KAFAS kameraet og stabilisatorstaget i motorrommet. Hvor finner jeg stabstaget du refererer til? Eventuelt punktet som skal knirke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 27, 2018 Share Skrevet Juli 27, 2018 12 minutter siden, tommy_sn skrev: Hvor finner jeg stabstaget du refererer til? Eventuelt punktet som skal knirke? Staget er merket med rød, de blå er der skruene sitter. Sjekk om de er løse. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå