Maxmek Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 Da beklager jeg villledning Tok bare et raskt søk på finn og så på at prisene lå fra 70-90k på 116i, og at motorer ligger på ca 10k og oppover. En på Koed til ca 25k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 (endret) 1 time siden, Maxmek skrev: Da beklager jeg villledning Tok bare et raskt søk på finn og så på at prisene lå fra 70-90k på 116i, og at motorer ligger på ca 10k og oppover. En på Koed til ca 25k Så det, men det var vel N45? Regner med denne har N43 siden det er norskregistrert 08-modell? N43 tok over for N45 i 2007(om jeg husker rett, rett meg gjerne). N45 ble likevel produsert videre side om side med N43 til land med høyt svovelinnhold i bensinen. Her er jeg litt på tynn is med kunnskapen, men det var noe i den dur. Uansett mener jeg fortsatt bestemt TS har N43, noe som er lett å finne ut med registreringsnummer. Er det N45 har jeg også funnet flere rundt om fra 10000,- til 30000,- @noldus kan vi få registreringsnummeret? Endret August 1, 2018 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldus Skrevet August 2, 2018 Forfatter Share Skrevet August 2, 2018 N43 ja! NY pris fra verksted 78k med "rabatt". Men fremdeles uaktuellt. Så en fabrikk-overhalt motor til 54k, billigste jeg har sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorhavaristen Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Men altså, det er jo ikke gratis å bytte motoren heller. Hvis du kan gjøre jobben selv kan du bytte kjede selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 5 minutter siden, Motorhavaristen skrev: Men altså, det er jo ikke gratis å bytte motoren heller. Hvis du kan gjøre jobben selv kan du bytte kjede selv også. Det er det ikke. Jeg regner med trådstarter er ute etter alternativ for å få prisen ned og da kan det hende i mange tilfeller at det kan lønne seg å stille med egen motor. Jeg regner også med trådstarter har spurt eller kommer til å spørre verksted om tilbud på motorbytte om han bringer egen motor. Derfor var det vi så etter en grei brukt N43, og da så det ut til at vi kom vi fram til samme motor til litt over 50000(se link forrige side). Etter mottatt tilbud fra verksted kan trådstarter vurdere om det lønner seg å ta alt med verkstedet, ta med egen motor dit eller selge bilen som den står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Gamle folk har ofte bra forsikring......kanskje han har toppforsikring som dekker dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå