bmwi8 Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Er det noen her som vet hvordan hvordan nødmodus fungerer på en BMW i8? Finner veldig begrenset info om det. Ved varmgang, når vil den slå inn? hva er det faktisk som skjer med bilen når den går i den modusen? er det flere systemer? Som noen av dere vet har jeg et problem med forsikringsselskapet, de mener jeg har kjørt bilen så varm at den har tatt fyr. Jeg trenger da å vise til at bilen har systemer som skal forhindre at slikt skjer. Setter stor pris på all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Hva noen her tror holder ikke som bevis. Ta kontakt med BMW for dokumentasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Her er et dokument, fant ikke akkurat det du spør etter men det står på side 46 at hvis det er feil med termostaten eller vifta til motorrommet til forbrenningsmotoren så reduseres momentet på motor av DME. Står også en omfattende prosedyre for å fylle og lufte høytemp kjølekretsen med vakuum og dette må utføres av Bmw servicepersonell. Hadde du alarm på lavt nivå på kjølevæske i forkant eller husker jeg feil? http://www.rotory.com/bmw/I8.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 https://www.newtis.info/tisv2/a/en/i12-i8-cou/wiring-functional-info/power-train/engine-electronics/engine-cooling/1VnXvdlum3 Selv om jeg bruker I8 som refferansebil, så står det kun generell info. Les spessielt nederst hvor TIS omtaler overoppheting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå