Otis Skrevet September 29, 2018 Share Skrevet September 29, 2018 Er det noen som erfaring med min overskrift? Henger de seg opp i manglende hardware? Software biten er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet September 29, 2018 Share Skrevet September 29, 2018 Hadde en RR med samme motor som jeg gjorde det med og det gikk fint igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 29, 2018 Forfatter Share Skrevet September 29, 2018 Nice. Litt skeptisk fremdeles dog. Hva kan verste konsekvens bli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 29, 2018 Share Skrevet September 29, 2018 Egr skal noe til å finne ut av da den ikke fungerer på kald motor. I tillegg er det ikke denne som avgjør om bilen slipper gjennom på utslippstest på en såppas gammel motor som m57. Kjører du rakrør uten dpf, ja da får det nok konsekvenser. Men ikke i ditt tilfelle ville bare kjørt på. Men: i worst case så blir du vel anmeldt som verkstedet er pliktig til? Du må vel betale en bot for å tilføre verden dødelige avgasser i stor grad.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 29, 2018 Forfatter Share Skrevet September 29, 2018 Ja, eksosanlegget er blankt å fint så der er det ingen grunn til å reagere. Jeg tenker på visuell inspeksjon i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 29, 2018 Share Skrevet September 29, 2018 Nettopp pga visuell kontroll så la jeg en blendeplate på flensen i det eksisterende egr systemet, med vakumslangen på og alt mulig. Istedenfor å montere egr delete rørstykke som mange gjør. Vises ikke i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 29, 2018 Share Skrevet September 29, 2018 Kort oppsummert: det går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 29, 2018 Forfatter Share Skrevet September 29, 2018 Javel, da forsøker jeg meg med ting demontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 29, 2018 Share Skrevet September 29, 2018 Min E39 gikk fint gjennom med TRF sin iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 Lurt å ha på motordeksel. (Selv om det gjerne går fint uten også). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 30, 2018 Forfatter Share Skrevet September 30, 2018 Ja, det eneste som er borte er EGR kjøler, og EGR termostat og EGR røret til innsuget. Deksel er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå