Mortenej

E34 520iA

Recommended Posts

Er det uorginale framskjermer ? Det er ofte litt utfordringer når det kommer til passform på disse. Klarer ikke la være, men svarte nyrer på en såpass mørk bil synes jeg gjør bilen ltt udefinerbar. Alt går så i ett. Jeg personlig bille hatt blanke nyrer på denne 😉 Legg gjerne ut litt flere bilder av bilen 😃

På 13.7.2019 den 10.49, Bimmerlorris skrev:

Er det uorginale framskjermer ? Det er ofte litt utfordringer når det kommer til passform på disse. Klarer ikke la være, men svarte nyrer på en såpass mørk bil synes jeg gjør bilen ltt udefinerbar. Alt går så i ett. Jeg personlig bille hatt blanke nyrer på denne 😉 Legg gjerne ut litt flere bilder av bilen 😃

Trodde ikke det var uorginale skjermer, er det noen måte å finne ut det på? Ser at fangeren har vært trykt inn 2 cm på førersiden, vises på stempelet, samt at lakken på flata til siden for nummerskilt holderen har litt appelsin tendenser. Ser også rester av lakk på deler som jeg hadde forventet var sorte. Men det er på passasjer siden avviket er størst

Liker at du kommenterer nyrene :), viktig å si fra. Det er plasten som får seg en runde, etter det jeg vet så kom den kun i sort?. Det som er krom skal være krom. som du ser nå når fronten er tilbake. Planen er å holde bilen orginal, her kommer hverken hvite eller sorte lykter (gjorde den tabben på en sort Sierra, så tøft ut i ei uke...). Det eneste må være lit senk(???) og noen finere felger, men fortsatt i tidsriktig dimmensjon. (har et sett Style2 i 15" som skal fikses og erstatte vinter/lagrings hjula).

Fikk montert siste rest på fronten nå i helga, men må ha nytt støtfanger feste på vs før jeg kan si meg ferdig.

IMG_1172_2.thumb.JPG.88fc3cec8939d77d976ac0dfb4c3e316.JPGIMG_1177_2.thumb.JPG.87cabb6fd0eb99a0292be784cce27bdd.JPG

Nydelig å få tilbake dette (Og fangeren er helt fin i bunnen, er bare refleks som får den til å se så feil ut).

IMG_1178_2.thumb.JPG.453a01367ab8444321738d3d4176401d.JPG

Her ser dere fangeren henger da festet er knekt då jeg må få kjøpt nytt før dette kan rettes.

Bestilling ligger klar i handlekurven hos GS bildeler, både for klips og nytt feste. Blir en siste opptelling i morgen så er det vel bare å trykke "BESTILL"

Kjøpte også en gave til E34 5 minutter før stengetid på lørdag.... Tenkte bare å kjøpe et par sprayflasker, men så stod dette settet så alt for fristenede til :) og en overbevisende selger, så var jeg kjapt noen kroner fattigere. Men tror nok det svarer seg i lengden.

IMG_1182_2.thumb.JPG.1c720ffbf8d37380f78f38c5ab7fe96c.JPG

Allerede fått kjørt en runde i kanalene, viktig å få fyllt godt her.

Fridag i morgen, så om to-do lista for husarbeid går greit unna så blir det vask av E34 og voxing av F10.

Får legge ut noen nye bilder når den er vasket, ser ikke noe særlig presentabel ut nå.

Kjempemessig dette Morten 😀

Bilen blir veldig bra nå og hvertfall med konservering med Fluidfilm.

Sånne jobber sparer deg for mye rustbekymringer fremover 😀

12 timer siden, sveigis skrev:

Kjempemessig dette Morten 😀

Bilen blir veldig bra nå og hvertfall med konservering med Fluidfilm.

Sånne jobber sparer deg for mye rustbekymringer fremover 😀

Takker Jan.

Blir å behandle hver høst nå.

Neste nå er å se på bakenden, av med fanger der, så hvordan det var med Tore sin 535.

Må også sjekke bremserør og infestinger bak.