kjelljakob97 Skrevet November 26, 2018 Share Skrevet November 26, 2018 Hei! Noen her inne som har god peiling på dette. Bilen min (E39 m57d25) går meget dårlig. Kommer ikke lengre opp en 3000rpm og går tregt oppover. Koblet ut lmm og merket ingen forskjell. Kan det stemme at denne er gåen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 26, 2018 Share Skrevet November 26, 2018 Gåen turbo eller koks i innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet November 26, 2018 Forfatter Share Skrevet November 26, 2018 18 minutter siden, lagunilla skrev: Gåen turbo eller koks i innsuget. Turbo er byttet for 20.000km siden og innsuget har jeg nettopp hatt av og Var ikke noe koks der🤔 har blendet flaps og egr og vakuum slanger. Så sitter egentlig igjen med enten tett katt eller gåen lmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 27, 2018 Share Skrevet November 27, 2018 Prøv å koble fra mapsensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet November 27, 2018 Share Skrevet November 27, 2018 Har du sjekka matepumpe under bilen eller i tanken? Disse kan være vonde å få opp i turtall når de får for lite diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet November 28, 2018 Forfatter Share Skrevet November 28, 2018 Kjøpte ny lmm, men viste seg at den og var defekt. Nå når jeg kobler lmm ut så skyter bilen i været, kun dårlig bunndrag, men kommer seg godt opp i turtall og drar på. Så vil tro det er lmm som er gåen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå