Gå til innhold

Bmw e46 us blinkers


Kristian393
 Share

Anbefalte innlegg

Er det din bil på bildet? Det er jo allerede AE på den? Jeg snek meg inn på parklystilførselen for mine AE, andre har sikkert andre muligheter.

Hva jeg vet så tror jeg ikke US markeringslys med blinklysene er mulig uten koding, sjekk ut Carly for eksempel for et enkelt hjelpemiddel isåfall.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, mr.Wreckless skrev:

Er det din bil på bildet? Det er jo allerede AE på den? Jeg snek meg inn på parklystilførselen for mine AE, andre har sikkert andre muligheter.

Hva jeg vet så tror jeg ikke US markeringslys med blinklysene er mulig uten koding, sjekk ut Carly for eksempel for et enkelt hjelpemiddel isåfall.

Lykke til!

Joda det er ikke noe problem jeg napper bare it parklyskontakten så kommer di på mn da skrur angrl lightsan sæ av så jeg tenker hvis jeg setter en motstander sånn at den trur at lysene ikke funker (hvis det ga mening)

 

Jeg har carly men det er ikke mulig å kode det uheldig vis 

15A0AC74-A761-45FA-AE22-F601B7ECFA62.thumb.jpeg.d395d7e041173e0a16506c0657be2ce7.jpeg608C8A8F-F936-4D99-AF47-13AB6750AF03.thumb.jpeg.07bb20a170419d84e75e5168d00feaee.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Kristian393 skrev:

Joda det er ikke noe problem jeg napper bare it parklyskontakten så kommer di på mn da skrur angrl lightsan sæ av så jeg tenker hvis jeg setter en motstander sånn at den trur at lysene ikke funker (hvis det ga mening)

 

Jeg har carly men det er ikke mulig å kode det uheldig vis 

 

Det ga ikke mening. Enten er AE på eller så er de ikke. Her må du nesten forklare bedre. Jeg koblet meg inn på parklyskablene og løsnet på kontakten til parklyspæra, da fikk jeg AE på og parklys av uten feilvarsel i instrumentpanelet.

Jeg har ikke betalt for lisens på Carly appen men når jeg sjekker menyen så står det unektelig under light system US sidemarker som jeg mener er det du er ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mulig og sette inn frm3 på denne og kode inn us lys, ellers må du kjøpe en frm2 fra usa da vil du få det. Noe får rette meg vis jeg tar feil. Men hva skal du med us lys egentlig? Det er ikke så kult at jeg ville ha rasert ledingsnette på bilen for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mr.Wreckless skrev:

Det ga ikke mening. Enten er AE på eller så er de ikke. Her må du nesten forklare bedre. Jeg koblet meg inn på parklyskablene og løsnet på kontakten til parklyspæra, da fikk jeg AE på og parklys av uten feilvarsel i instrumentpanelet.

Jeg har ikke betalt for lisens på Carly appen men når jeg sjekker menyen så står det unektelig under light system US sidemarker som jeg mener er det du er ute etter?

Så det jeg gjør er at jeg napper ut angel lights kontakten så kommer us sidemarks på 3C1292F2-7A12-432D-B86D-AED3BD47C410.thumb.jpeg.57e3eb399fc1377b0727f964cf4733b4.jpeg1E3DA3D3-1293-4534-A7A2-17BC8E0351B1.thumb.jpeg.9c3c7cd734fce8346860b81cdc84158c.jpegjeg har carly appen som jeg har betalt for, mn det dokker ikke opp dær 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, mr.Wreckless skrev:

Tja, det var en merkelig variant. Og AE får strøm fra parklysledningene? Både + og jord? Kan ikke si annet enn at jeg ikke har noe mer forslag her beklageligvis 😕

Lykke til :)

Men er det en mulighet å sette en motstand dær sånn at den trur at angellightsan er av🤔🤔

takk @mr.Wreckless

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt du kan sette inn så mye motstand du bare ønsker og du vil ikke få det til. Du må ha en en frm 2 med us oppsett. Eller en frm 3 da kan du kode det inn. Selv om du ønsker at den skal sende på begge kretser så vil du ikke få det til. Da han vil veksle kretsen han sender. Altså det du ønsker og gjøre lar seg ikke gjøre på orginalt oppsett. Can registrerer at det motstand da kjører den park lys kretsen. Registrerer den ikke kretsen(open circut) så bytter den til nødløsning som da er blink lys. Så da må man over til andre løsninger mulig det finnes lednings kit med rele for og stjele strøm fra park lys men du må ha et blink rele for og kunne Stjele strømen til blink fra park. Mao du kan like godt kjøpe en frm 3 altså fra facelift 02-> 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2018 den 23.30, Sand1 skrev:

Som sagt du kan sette inn så mye motstand du bare ønsker og du vil ikke få det til. Du må ha en en frm 2 med us oppsett. Eller en frm 3 da kan du kode det inn. Selv om du ønsker at den skal sende på begge kretser så vil du ikke få det til. Da han vil veksle kretsen han sender. Altså det du ønsker og gjøre lar seg ikke gjøre på orginalt oppsett. Can registrerer at det motstand da kjører den park lys kretsen. Registrerer den ikke kretsen(open circut) så bytter den til nødløsning som da er blink lys. Så da må man over til andre løsninger mulig det finnes lednings kit med rele for og stjele strøm fra park lys men du må ha et blink rele for og kunne Stjele strømen til blink fra park. Mao du kan like godt kjøpe en frm 3 altså fra facelift 02-> 

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2018 den 14.50, Kristian393 skrev:

Så det jeg gjør er at jeg napper ut angel lights kontakten så kommer us sidemarks på 

Det er vel ikke US sidemarks som kommer på når du napper ut angel lightsene, men "backup" lys som slår seg på når hovedlyset og parklyset slutter å virke.  Det er vanlig på mange biler at når alle lysene på en side ryker så slår enten blinklyset eller tåkelyset seg på og lyser fast for å markere "bredden" på bilen så den ikke forveksles med f.eks en motorsykkel. 
Du får derfor ett "markørlys", men kun fordi bilen oppdager manglende lys på den siden. Det er ikke det samme som Us markørlys.
Det er ihvertfall sånn jeg oppfatter dette..
(Jeg går utifra at når du napper ut ett angel eyes lys så er det kun blinklyset på samme siden som tennes).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Daniel80 skrev:

Det er vel ikke US sidemarks som kommer på når du napper ut angel lightsene, men "backup" lys som slår seg på når hovedlyset og parklyset slutter å virke.  Det er vanlig på mange biler at når alle lysene på en side ryker så slår enten blinklyset eller tåkelyset seg på og lyser fast for å markere "bredden" på bilen så den ikke forveksles med f.eks en motorsykkel. 
Du får derfor ett "markørlys", men kun fordi bilen oppdager manglende lys på den siden. Det er ikke det samme som Us markørlys.
Det er ihvertfall sånn jeg oppfatter dette..
(Jeg går utifra at når du napper ut ett angel eyes lys så er det kun blinklyset på samme siden som tennes).

Ja det har du rett i 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som daniel sier her. Når du napper ut hovedlys/park lys så kommer backup lys på. Vet noen ønsker å kun kjøre med dem slik som noen gjør på slitte volvoer da tar dem ut park på begge sider og blink lys går i backup mode og lyser konstant (us blink) som du kaller det. 

Skal du gjøre det på en annen måte så kan du borre og lage nye pærefester i blink lysa og koble dem inn på park så får du AE og us blink. 

En del som gjør dette på mercedes 190 osv uten ae så klart. 

 

Håper det hjalp litt :) lykke til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Hefre auto skrev:

Det er som daniel sier her. Når du napper ut hovedlys/park lys så kommer backup lys på. Vet noen ønsker å kun kjøre med dem slik som noen gjør på slitte volvoer da tar dem ut park på begge sider og blink lys går i backup mode og lyser konstant (us blink) som du kaller det. 

Skal du gjøre det på en annen måte så kan du borre og lage nye pærefester i blink lysa og koble dem inn på park så får du AE og us blink. 

En del som gjør dette på mercedes 190 osv uten ae så klart. 

 

Håper det hjalp litt :) lykke til 

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...