k.p Skrevet Desember 3, 2018 Skrevet Desember 3, 2018 Hei. Hvor finner jeg oljebeholder og hydraulikkmotor til bakluke på E61 LCI? Er den bak forsterkern på venstre side i baggasjerom? Hvordan tar jeg evt ut forsterkern?
k.p Skrevet Desember 4, 2018 Forfatter Skrevet Desember 4, 2018 Må man ta av «sidedekslet» i bagasjerommet? Var ikke så lett å komme til for å se hvordan forsterkern er festet.
k.p Skrevet Desember 4, 2018 Forfatter Skrevet Desember 4, 2018 Se der ja. Der var det mye å finne 😊😊
laffe Skrevet Desember 5, 2018 Skrevet Desember 5, 2018 På 4.12.2018 den 6.50, Otis skrev: Newtis.info Takker - var ikke klar over at dette hadde kommet en erstatter til "spaghetti" siden som fantes før. Otis reagerte på dette 1
k.p Skrevet Desember 5, 2018 Forfatter Skrevet Desember 5, 2018 Jepp ser på manualen. Men må vel av med det store dekslet for å få løsnet forsterkern ser d ut som. Skal se nærmere på det når oljen er kommet. Bestilte Aeroshell fluid 41
awt Skrevet Desember 5, 2018 Skrevet Desember 5, 2018 Klarer å gjøre alt gjennom den første luken mener jeg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå