X5 M40d Skrevet Februar 4, 2019 Share Skrevet Februar 4, 2019 Har den senere tid opplevd en litt merkelig greie, når jeg ligger i typ 70-110 og bremser LETT så "napper" bremsene taktfast. Hvis jeg bremser mer BESTEMT er det ingen napp i det hele og alt virker normalt. Ingen varsler om klosser eller annet, ei heller andre varsler. Har noen vært borti dette og hva kan det eventuelt være ? Sen 2012 modell, gått 130.000, fått alle service, byttet Autoolje, fjernet DPF, blokket EGR, Ny downpipe, tunet og kjørt på rulle 435 HK/840 Nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 4, 2019 Share Skrevet Februar 4, 2019 Sjekk casterstagsforinger And-reas og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Februar 4, 2019 Share Skrevet Februar 4, 2019 *off topic* Hvem som har levert tuning til din bil? johanngj og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 4, 2019 Share Skrevet Februar 4, 2019 Kan være kast i skiver men vanligst er det casterstagsforinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5 M40d Skrevet Februar 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2019 Takk for tips, er det kompliserte vs dyre greier å rette på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 18, 2019 Share Skrevet Februar 18, 2019 Komplett Meyle HD sett til E70N hos Koed.no koster ca 5000 spenn, mye for pengene! Har montert selv på min E39 og er fornøyd. Org Rep.kit Value Line koster 3000, en side. Meyle HD er bedre enn orginal. En Meyle HD kasterstag inkl foring koster 1600kr. Casterstag kan du relativt enkelt bytte selv med en leddavdrager til kuleledd og momentnøkkel for montering. Husk at armen skal momenttrekkes når den er i hvileposisjon, dvs med last. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå