x25Touring Skrevet Mars 8, 2019 Share Skrevet Mars 8, 2019 God morgen folkens Har kjøpt meg et prosjekt som jeg ønsker å sette i stand. Jeg er ganske sikker på at turbo er defekt, men det jeg lurer på er: Motoren spytter olje opp av peilepinnen, så det er gjennomslag i motoren. Kan dette være en følge av tett veivhusventilasjon, som igjen kan ha ført til turbohavari? Har ikke fått hjem bilen enda, så har ikke hatt mulighet til å plukke det ifra hverandre. Jeg hører forresten at turbo spooler så den er ikke skjært så den sitter fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2019 Fikk hentet hjem gliset i går, så forhåpentligvis kan jeg snart gå i gang med den. Må bare styre litt med bruktbilen først. Slenger med et bildet av nyanskaffelsen sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2019 Share Skrevet Mars 14, 2019 Her må det følges med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 14, 2019 Share Skrevet Mars 14, 2019 Er det fiks og salg, eller skal du ha bilen lenge? Likte fargen og felgene. Meget kledelig 😀 Veivhusfilter er alltid godt å byyta uansett på disse motorene, da det uansett må feilsøkes. Men teorien din er ikke feil. Den som skrur får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2019 Planen er å beholde selv. Men må se hvor mye som dukker opp når jeg begynner. Felgene er 10x20 på alle hjørner, så disse blir byttet ut med 20" Breyton Race GTS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 14, 2019 Share Skrevet Mars 14, 2019 Denne bilen har potensiale til å bli veldig fin uten tvil. Bra du fikk den hjem ,er lettere å se å feilsøke da . Må bort å se på den da det er fire årsiden sist jeg så den 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2019 Håper på litt bedre vær til uka så kan jeg i alle fall gi den en vask og litt stell 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå