Shattered Skrevet Mars 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2019 Bytta nettopp batteriet, grei jobb men kompressoren må ut av bagasjen har også oppdaga at bakluka ikke går opp utenfra, så man må inn i bilen (med tenninga på) og trykke på knappen inne. Virker som ledningsbrudd kanskje? Viskeren virker men ikke spyleren, men når man tar i låsen til uka er alt dødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 23, 2019 Share Skrevet Mars 23, 2019 Hvordan trives du i 53 x5 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2019 6 timer siden, sveigis skrev: Hvordan trives du i 53 x5 ? Veldig ålreit bil! Kan vel si jeg liker den mye bedre enn e61. Man sitter litt bedre i 5-serien på langtur med ryggen men der går fint! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 23, 2019 Share Skrevet Mars 23, 2019 38 minutter siden, Shattered skrev: Veldig ålreit bil! Kan vel si jeg liker den mye bedre enn e61. Man sitter litt bedre i 5-serien på langtur med ryggen men der går fint! Bytte til komfort seter så er du berga Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2019 17 timer siden, RemyNG skrev: Bytte til komfort seter så er du berga Jepp må nok det etter hvert :P oppdaga i dag at bakhjulet på høyre side var nesten homt for luft! Vært og fylt opp nå men om det skjer igjen får jeg få sjekka det på et dekkverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 26, 2019 Share Skrevet Mars 26, 2019 Kan hende du har fått en skrue i hjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 19, 2019 Forfatter Share Skrevet April 19, 2019 På 27.3.2019 den 0.06, Djwik skrev: Kan hende du har fått en skrue i hjulet Da hadde jeg nok punga med en gang tenker jeg 😛 gjorde det tidligere nemlig! Ikke så mye nytt å si her enda, bilen brukes daglig og som Sveigis, blir jeg bare mer og mer glad i den hver dag! E61 står på tunet klar til å selges, så går penga tilbake på sparekontoen Snart blir det bilder med sommerhjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 19, 2019 Share Skrevet April 19, 2019 Godt du og er fornøyd .😀 Er jo en god bil å kjøre langt med og . Var jo selv spent på om vi likte den og kjøre langt med og jeg savner ikke E61 enda hvertfall 😀. Har du hengerfeste på din ? Hvis ja , kunne du gjort meg en tjeneste ? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 22, 2019 Share Skrevet April 22, 2019 På 19.4.2019 den 14.48, sveigis skrev: Godt du og er fornøyd .😀 Er jo en god bil å kjøre langt med og . Var jo selv spent på om vi likte den og kjøre langt med og jeg savner ikke E61 enda hvertfall 😀. Har du hengerfeste på din ? Hvis ja , kunne du gjort meg en tjeneste ? Ja han har hengerfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2019 Passerte 260 nylig. Sommerhjul på. Liker de jeg, tror de er lakka eller folierte men ser ganske greit ut. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2019 Ikke skjedd stort her i det siste, bilen er i daglig bruk og jeg elsker å kjøre den. Pendla mellom hjemme og Drammen/Hurum de siste ukene så blitt mye kjøring! Men nå blir det ikke så mye framover med ny jobb og kortere vei Tenkte å prøve å få støvsugd hele bilen en dag også sende den til @Freakshow for en vask/polering. Men får vente med det til jeg har litt mer penger Den andre bilen står fortsatt på tunet hjemme, kjørte den her om dagen for å få på sommerhjula! Var som å kjøre gokart, etter et par måneder i x5'en! Betaler nå 484 kr i måneden for å forsikre de to bilene, synes ikke det er så ille. Betalte 14 000 på 525d E39'en i året, men det var før jeg ble 23. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 31, 2019 Share Skrevet Mai 31, 2019 Bra du er fornøyd .😀 260000 km er ingenting på disse bilene så lenge de får stell . Fin bil du har her hvertfall. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2019 53 minutter siden, sveigis skrev: Bra du er fornøyd .😀 260000 km er ingenting på disse bilene så lenge de får stell . Fin bil du har her hvertfall. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2019 270! Kjørt altså 16000 feilfrie km til nå😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 23, 2019 Forfatter Share Skrevet September 23, 2019 Ikke så mye nytt her, hadde storservice rundt 273.000. Bilen brukes daglig og jeg elsker å kjøre den! Ser den sliter litt på dekka på utsida så må bestille 4hjulskontroll i løpet av høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå