Gå til innhold

Nye Frontlykter til BMW E90


odinalfred
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! 

Lyktene mine er helt ute og går, fikk vite fra verksted at reflektoren i begge lyktene var ødelagt. Jeg er helt blank når det kommer til det elektriske med bilen, og sliter med å finne lykter som passer min bil. Er ute etter et billig alternativ, har muligens funnet et par på autodoc. Men er usikker på om de passer: 

https://www.autodoc.co.no/hd-karosserieteile/7035262

Ifølge Autodoc skal de passe min bil, men ser flere har hatt erfaringer med at deler fra autodoc i noen tilfeller ikke passer. Legger ved noen bilder av lyktene jeg har nå: 

55949884_425178154911345_6564014813582721024_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fsvg2-1.fna&oh=c7ec922597b93d3adbf422eb7cdfb5a8&oe=5D066DC3

56178676_2263216790672485_1596902826729013248_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent.fsvg2-1.fna&oh=d651ce93437f26b5fedc730c1e0d61f8&oe=5D47C228

Endret av odinalfred
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Reef89 skrev:

De du linker til har halogen, btw. 

Kjøpt heller vanlige lykter fra en vrakbil, se for eks. på finndel.no. Koed.no eller eBay. 

Har sjekket disse sidene, samt Finn og forskjellige grupper på fb. Men finner ingen lykter som passer, jeg har bi-xenon lykter. Fant noen på Ebay https://www.ebay.com/itm/2005-2008-BMW-E90-3-Series-BI-XENON-AFS-ADAPTIVE-D1S-Black-Halo-Headlight-Pair/192311531159?fits=Make%3ABMW&hash=item2cc6a91697:g:j1AAAOSwl9RaMvQ9#rwid men ifølge selgeren passet ikke disse bilen min, fikk ikke forklart hvorfor. 

Ser for meg lykter til maks 4000-4500,- . Vet at jeg ikke får taki noe bra for denne prisen, men siden jeg har brukt altfor mye på denne bilen i forbindelse med EU må jeg holder meg innenfor en viss sum. 

Endret av odinalfred
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke originale ut de ringene dine?

Her finner du brukte xenon-lykter som passer.

Hvis du bor i nærheten av en hugger, kan du demontere selv og få redusert pris. Da får du samtidig øvelse før du går løs på egen bil. :) Sjekk i så fall Delebiler øverst på samme side.

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2019 den 19.13, Basse Lusk skrev:

Ser ikke originale ut de ringene dine? 

Her finner du brukte xenon-lykter som passer.

Hvis du bor i nærheten av en hugger, kan du demontere selv og få redusert pris. Da får du samtidig øvelse før du går løs på egen bil. :) Sjekk i så fall Delebiler øverst på samme side.

Har bare byttet lyspærene til no fancy led fra Ebay, derfor ser de litt annerledes ut. Har hørt med de fleste bil huggeri i nærheten og det er ingen som har noe liggende. Sjekket siden du sendte, men hvordan vet jeg om de passer bilen min? Står jo at noen er uten styreenhet osv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2019 den 19.49, kalinkamaen skrev:

Har bestilt disse. Står Bi-xenon d1s pære, for biler uten "afs" så ser ikke hvorfor disse ikke skal pase. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer sikkert det. Eneste du må gjøre er å overføre høyde justerings-motoren.

 

Edit: Står jo har hva de ikke passer med:

icon-product-80x80-attention.pngNOT Compatible with 2-Door Coupe & 2-Door Convertible Models

 

icon-product-80x80-attention.pngNOT Compatible with Factory Halogen Headlight Models

 

icon-product-80x80-attention.pngNOT Compatible with Factory Non-Adaptive Xenon HID Headlight Models

 

icon-product-80x80-attention.pngONLY Compatible with Factory Adapative Bi-Xenon HID Headlight Models, but Adaptive Function Will Be Disabled

 

icon-product-80x80-attention.pngMust Re-use Factory Leveling Motor, AFS Module & All Factory Xenon HID Components
Endret av kalinkamaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...