Gå til innhold

Kjøp av M4 F82


Boerrejr
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens! er på tanken av å kjøpe meg en sakhir orange m4. men er litt usikker på historikken på den, den er 3år og har gådd 70 000km😳. Den selges hos forhandler men er ikke registrert enda i landet. er det noen nettsider der jeg kan få sjekket opp i historikken på bilen selv. Har VIN nr.  Også, noen som har erfaring med salg av slike selv? er de lett solgte eller tungsolgte?, vurderer også svart m4.

Legger ved VIN nr hvis noen får til å sjekke for meg.

WBS3R91070K454555

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sjekket dette med garanti hos denne forhandleren. Ser de selger flere importerte M-biler med Europlus-garanti. Denne er d kun mulig å få på privatimport. Jeg antar da at de selger bilene privat gjennom firma uten å opplyse om d i annonsene. 

Endret av Jarod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Tror ikke en import Mbil med 70k på telleren er like lett å selge som en norsk solgt Mbil med samme km stand uansett farge. 

Den ligger ut som en av de billigste per nå, sikkert prutbar. Er jo ikke hverdagskost med Sakhir Orange norsk solgt m4 eller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jarod skrev:

Ville sjekket dette med garanti hos denne forhandleren. Ser de selger flere importerte M-biler med Europlus-garanti. Denne er d kun mulig å få på privatimport. Jeg antar da at de selger bilene privat gjennom firma uten å opplyse om d i annonsene. 

Den står hos forhandler men tror det er en privat person som selger den gjennom de. Har kontakt med 2 selgere så virker ikke helt på stell.. har blitt opplyst om at det blir europeisk garanti til kjøper av bilen i 12mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøye sjekk av historikk er alfa omega, går til et BMW verksted og be de hente ut all historikk som er hos BMW, om det er noen. Så ville jeg hatt/krevd en tilstandsrapport fra BMW verksted. Se til at den ikke har rullet på ringen for mye. Bra utstyrt, positivt med manuell gir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Boerrejr said:

Den står hos forhandler men tror det er en privat person som selger den gjennom de. Har kontakt med 2 selgere så virker ikke helt på stell.. har blitt opplyst om at det blir europeisk garanti til kjøper av bilen i 12mnd

De har hatt samme fremgangsmåte nå på flere importert M-biler i år. Regner med at denne «privatpersonen» er en av eierne. Dette er da biler som ikke er registrert i Norge før, og da er nok dette en en bil en av eierne har importert selv.

Europlus-garantien i seg selv er veldig bra. Men du må ta hele prosessen selv når du skal bruke den. Norske BMW-verksteder vil sjeldent bistå. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har positive erfaringer med Europlus-garanti. Sist jeg brukte det trengte jeg ikke en gang å legge ut for reparasjonen selv, noe jeg har måttet tidligere. Kun et par dager ventetid på å få aksept for reparasjon i forkant. Like god hjelp som norsk bil hos forhandler her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...