Slavearbeider'n Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 Rådebank eller vanosen som tuller? VID_20190605_163654.mp4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabz Posted June 5, 2019 Share Posted June 5, 2019 Skal ikke si meg hundre prosent sikker, men høres da veldig ut som vanos synes nå jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quandt1960 Posted July 1, 2019 Share Posted July 1, 2019 Høres ut som vanos for meg, sjekk at solenoidene fungerer som de skal, kamakselsensor, oljetrykkledning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius2002 Posted July 1, 2019 Share Posted July 1, 2019 @quandt1960 det endte med havari. Ser ut til at den kommer i stand igjen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
quandt1960 Posted July 1, 2019 Share Posted July 1, 2019 Ah det var den ja! Hmm rart med det hullet, kan ikke helt skjønne hva som lagde det akkuratt der, syl1 er vel litt lengre inne enn oljefilterhuset. Var stort. Hadde veldig liknende lyd på min M52 men da med feil på kamakselsensor som kom og gikk. Viste seg det var kabelbrudd på den så byttet og lyden kom aldri tilbake. Noen mente det var injektorene som gikk på maks ved bortfall av kamsensor men jeg tolket det dithen at det var vanossolenoiden som kortsluttet for hver syklus slik at den opererte vanosenten på av konstant. Kan også være en løs eller ødelagt tennplugg men da ofte med risting i motor grunnet noe kompresjonstap. Kult den kommer i stand igjen uansett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now