Boerrejr Skrevet Juni 8, 2019 Skrevet Juni 8, 2019 (endret) Woho! Da ble drømmen oppfylt og en 15 mod m4 er nå min🤩 Rett fargekombo og utstyrt ganske bra i forhold til mine ønsker. Tysk import på 68000km, eid av en herremann der nede og jeg er første i Norge. Har noen planer for bilen men det blir nokk flere etterhvert🙈 - Få på en spoiler - Ny diffuser - Kanskje et sett til med 19” felger til vinters tid - Vurderer og sette på ACS senke fjører (litt usikker med tanke på vintern) - Svarte ut luft inntakene på sidene - Kanskje en carbon leppe - Har noen Spacere som skal på Legger ut mye på insta på boerrejr for de som er interessert på å følge med litt ekstra👌🏼 Andre som har erfaringer/tips om F8x, fyr løs der nede👇🏼 Endret Juni 8, 2019 av Boerrejr Daniel., BimmerFan!, macrorain og 9 andre reagerte på dette 12
Gabz Skrevet Juni 8, 2019 Skrevet Juni 8, 2019 Gratulerer! Så ryddig ut denne. Boerrejr reagerte på dette 1
Boerrejr Skrevet Juni 9, 2019 Forfatter Skrevet Juni 9, 2019 14 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer! Så ryddig ut denne. Ja so far so good! Trenger en polerings jobb men eller ganske strøken👌🏼
Walkabout Skrevet Juni 9, 2019 Skrevet Juni 9, 2019 Pen bil dette! Ville kanskje oppgradert til LCI baklykter, det hever baken mange hakk. Lakkert/foliert refleksene i bilens farge hadde også blitt tøft, samt sorte N-merker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå