fxslin Skrevet Juni 19, 2019 Share Skrevet Juni 19, 2019 Hei Tillater meg litt å reklamere for årets ZedFest her på bimmers.no, samme opplegg som ifjor. Bortsett at vi nå står midt i Ski sentrum og håper å være litt mer publikums vennlig i år. Håper flere av dere har mulighet/lyst til å komme innom! I så fall huk gjerne tak i meg og slå av en prat, alltid hyggelig å skravle med bimmers folk! Legger med litt info til dere. Sted: Ski Sentrum (idrettsveien) Program: 11:00 - utstilling starter14:00 - offisiell premie utdeling (fineste, publikums og langveisfarer)15:00 - Utstilling slutt Ron Jeremy og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 20, 2019 Share Skrevet Juni 20, 2019 Det er så kult at har klart å dra igang ett slikt arrangement! Og fått med deg skikkelig støttespillere Bøyer meg i hatten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2019 7 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Bøyer meg i hatten Takker, blir spennende gruppa har vokst veldig og stadig flere melder seg på. Hadde vært helt utrolig hvis vi klarer å nå 50 ulike Z biler samlet på et sted i norge! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå