Velox Skrevet Juni 23, 2019 Share Skrevet Juni 23, 2019 Hei Noen som er interessert i å selge meg en bmw scanner 1.4.0? Får ikke bilen EU godkjent pga tidligere koding av "US blinkers". Må få deaktivert dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juni 23, 2019 Share Skrevet Juni 23, 2019 Har ikke noen til salgs, men kan hjelpe deg hvis du er i nærheten av Lillestrøm.. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet Juni 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2019 23 minutter siden, MrBrum skrev: Har ikke noen til salgs, men kan hjelpe deg hvis du er i nærheten av Lillestrøm.. 😉 Hehe, takk for det, men bilen befinner seg i Tromsø. :P Skal kjøre Oslo, Tromsø 23.juli. Er der mulig evt å låne det med meg og sende det tilbake sørover? Mot en liten sum såklart. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 23, 2019 Share Skrevet Juni 23, 2019 Helt garantert mange i Tromsø som har Carly og fikser det for deg på 2 min. Finn en eller annen lokal gruppe på FB og sleng ut forespørsel. MrBrum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juni 24, 2019 Share Skrevet Juni 24, 2019 10 timer siden, Velox skrev: Hehe, takk for det, men bilen befinner seg i Tromsø. Skal kjøre Oslo, Tromsø 23.juli. Er der mulig evt å låne det med meg og sende det tilbake sørover? Mot en liten sum såklart. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet August 18, 2019 Share Skrevet August 18, 2019 har. Send PM viss innteresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianE90 Skrevet Januar 20, 2020 Share Skrevet Januar 20, 2020 har en kabel liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet Januar 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2020 Hei, takker, men klarte installere 1.4.0 på win10. Fikk fikset lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet Januar 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2020 På 24.6.2019 den 0.54, Kvasi skrev: Helt garantert mange i Tromsø som har Carly og fikser det for deg på 2 min. Finn en eller annen lokal gruppe på FB og sleng ut forespørsel. Carly funka ikke på e39 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå