Gå til innhold

BMW e60 forstilling bærearm


Xz89
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Hva er rette ordet på dette staget egentlig? Sitter rett over endeleddet. Finner det ikke i delekatalogen heller. Er jo ikke nedre bærearm for den er jo helt nederst.  Øvre bærearm finner jeg ikke i delekatalogen. 

E60 04 mod

16B7708F-21BE-4FC7-8F8B-E1F7B2D153E6.jpeg

89C64DE7-CAB4-451E-A4D0-BE6453F06D27.jpeg

Endret av Xz89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutes ago, kimhas said:

Jeg kjøpte løse Meyle foringer for en slikk og ingen ting til en E61 jeg hadde . Fordrer at bærekulen er ok 

Da blir jo dette en jobb som krever spesialverktøy ( presse av ymse slag ). Kjøp komplette Meyle HD armer, det er faktisk ikke avskrekkende dyrt og en veldig god løsning.

Ikke fall for fristelsen å kjøp billige stag av ukjent fabrikat, mvh prøvd det sjæl. Kun Meyle eller lemförder ( oem ) som duger.

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg senka min e61 , så var casterstag foringene litt slappa kan man si , så jeg satte i vanlig lilla powerflex, varer bilen livet ut , å om du skal bytte arm pga slitt kule i ettertid kan man fint flytte de over. å disse er en hel del enklere og montere en org foringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, quandt1960 skrev:

Meyle sine er ikke hydroforinger og varer noe lengre men gir litt dårligere komfort enn standard. Kan anbefale de men viktig at du strammer til ved foring først når bilen hviler ned på. Veldig viktig

Jepp, det har du rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...