larserso Skrevet Juli 4, 2019 Share Skrevet Juli 4, 2019 15 timer siden, danskiii skrev: heller lci 520 enn pre 525 vel? Uten at jeg er oppdatert på prisene lengre så er mitt svar: Ja De går vel omtrent like godt også om jeg ikke husker feil. Vet noen har hatt tull med luftbelger, men tror utbredelsen kan være noget overdrevet. Har aldri hatt problemer med luftbelger på noen av de 5-serie touring jeg har hatt.. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 4, 2019 Share Skrevet Juli 4, 2019 Du får nok ikke tak i en LCI med B48 motor til det budsjettet du har satt opp. Og jeg finner det veldig vanskelig å kunne forsvare å velge en 520d med N47 kontra en 525d med N57 tre liter. N57 er en veldig mye bedre motor på de fleste områder, mens N47 sliter med kjedehavari (kan forekomme på N57 også, men sjeldent i forhold), støyer en del og bruker ikke så mye mindre diesel. Ellers så må det jo legges til at hvis du sjekker de punktene andre har nevnt her så er F10/11 biler som har tålt tidens tann veldig bra. Dette er biler som tåler en del kilometerstand før de føles løene, og bilene er generelt sett driftsikre og har lite problemer. En F10 har færre potensielle feilkilder enn en F11, tenker da på luftbelger bak, panorama tak (er egentlig ikke en svakhet på F11 slik det var på E61. Sjekk at drenering ikke er blokkert) og lekkasje i bakluka. Jeg var veldig fornøyd med min F10 530d (N57 motor), hadde den i år og kjørte ca 70 000 km. Meget pålitelig og god bil, hadde egentlig ikke noe særlig problemer heller. Fikk en lekkasje mellom motorblokk og oljefilter hus, måtte også bytte en park sensor foran som røyk samt setevarmen i sitteputa (garanti sak). Ellers var det en veldig fin bil som jeg var utrolig godt fornøyd med. F10/11 fremstår som kupp i dag, du får så utrolig mye bil for pengene synes jeg. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 4, 2019 Share Skrevet Juli 4, 2019 Kan legge til at du ikke får sportsautomat på 520 LCI. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2019 Mer og mer gira på f10, men lutt bekymra for 4hjulssving som er på. noen som evt kan anbefale frakteselskap også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2019 noen i tromsø her som kan se på bil for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Juli 4, 2019 Share Skrevet Juli 4, 2019 3 timer siden, danskiii skrev: noen i tromsø her som kan se på bil for meg? Send meg en pm danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2019 Ble denne :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå