littlep Skrevet Juli 6, 2019 Share Skrevet Juli 6, 2019 Hei, jeg har nylig blitt eier av en E70 X5 hvor jeg mistenker at webastoen har sluttet å virke. Satte den på og lot den gå i 5 min, men det kom bare kald luft inn i kupeen. Er denne termostatstyrt, at den ikke gir noe varme ved 15 grader utetemperatur, eller tar det som regel mer enn 5 minutter før det kommer varmluft? Hørte ingen lyder utenom kupéviften som gikk da jeg prøvde den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 6, 2019 Share Skrevet Juli 6, 2019 Jeg hadde E39 med webasto og den gikk uansett årstid når den ble startet manuelt. Den ga varme ganske umiddelbart. Så jeg vil tro at du har et problem med din. Det er 2 kriterier som må være på plass for at den har lov til å starte, du må ha mer enn 15 liter diesel på tanken og batterispenning må ikke være for lav. Hvis de prøver å starte og det er mislykket kan de låse seg slik at de må stå uten strøm ei stund for å nulstille. På E39 holdt det å ta sikringen ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 6, 2019 Share Skrevet Juli 6, 2019 (endret) Men er du sikker på at du faktisk har webasto? Og at det ikke bare er ventilasjon? Endret Juli 6, 2019 av Otis Feilinformerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Juli 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2019 Takk for svar. Kriteriene skal være oppfylt, så da virker det som noe er galt. Sikker på at jeg har webasto, har egen "webastonøkkel". Maxmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 7, 2019 Share Skrevet Juli 7, 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå