F25x3 Skrevet Mai 29, 2020 Share Skrevet Mai 29, 2020 På 26.5.2020 den 20.56, Kjennern skrev: Trenger nok ikke stjerne om det er lik foran og bak. Finnes flere merker som leverer RFT. Goodyear Excellence har BMW brukt å levere med. Min kom med det. RATS tok 6500,- for det samme på min. Olje og filter på girkasse + olje på transferkassen. Det var en veldig god pris! Dette må sjekkes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Olsen Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 Hei, jeg håper noen kan hjelpe. Bmw x3 e83 3.0L 2007 mod. Har kjøpt ny fordelingskasse og elmotoren til fordelingskasse fra Kina. Alt er montert, men når jeg skulle til Bilia for kalibrering, så får de ikke kalibrert den. Har noen opplevd noe lignende, eller har forslag til løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 Hvordan vet vi at motoren fra Kina er OK? Det er jo den delen som skal kalibreres. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå