bmwgreg90 Skrevet September 14, 2019 Share Skrevet September 14, 2019 Sjølv om eg ikk er så aktiv på bimmers så er det vel likavel obligatorisk å lage et tråd på nye biler. Solgte m2en til Drammen og skulle ha en bil som var behagelig på langturer. Planen var i utgangspunktet å holde meg litt lav ift pris da vi skal etterhvert ha oss hus. Kikka på f30/31, men syns di ser utdatert og kjedlig ut innvendig så eg blei plutslig meir lysten på 5serie. Var på nippet til å kjøpe tilbake min gamle 535d, men trengte bilen fort så blei heller til å kjøpa ein usett i Bergen mens eg var bortreist på jobb. Over til info om bilen: -2015 535xdat -113.000km Editions And Packages P337AM Sports Package S710AM Sports Steering Wheel Multifunction S715AM Aerodynamics Package P7A2AINNOVATIONSPAKET II P7XPANAVIGATIONSPAKET CONNECTEDDRIVE P9BDABUSINESS PAKET DE Comfort And Interior Equipment S402AElectric Panoramic Roof S417ARoller Sun Vizor Rear Door S423AFloor Mats Velours S428AWarning Triangle And First Aid Kit S430AInterioroutside Mirror With Auto Dip S431AInterior Mirror With Automaticdip S456AComfort Seat With Memory S488ALumbar Support Driver And Passenger S494ASeat Heating Driverpassenger S496ASeat Heating Rear S4CEAEDELHOLZAUSFFINELINE ANTHRAZIT S4NBAKLIMAAUTOMATIK MIT 4ZONENREGELUNG S4URAAMBIENTES LICHT S4U2AFAHRERLEBNISSCHALTER INKL ECO PRO Multimedia S609ANavigation System Professional S610AHEADUP DISPLAY S676AHiFi Speaker System S698AAREACODE 2 S6ACAINTELLIGENTER NOTRUF S6AEATELESERVICES S6AKACONNECTEDDRIVE SERVICES S6AMAREAL TIME TRAFFIC INFORMATION S6ANACONCIERGE SERVICES S6APAREMOTE SERVICES S6FVAONLINE ENTERTAINMENT S6NSAKOMFORTTELEFONIE MIT ERW SMARTPHON S6WBAMULTIFUNKTIONALES INSTRUMENTENDISPL -Bavsound Amplifier Upgrade Available Driver Assistance And Lightning S502AHeadlight Cleaning System S508APark Distance Control PDC S536AAuxiliary Heating S552AADAPTIVER LEDSCHEINWERFER S575ASocket Trunk Incl 2 Batteries S5ACAFERNLICHTASSISTENT S5AGASPURWECHSELWARNUNG S5ALAACTIVE PROTECTION S5ASADRIVING ASSISTANT S5DLASURROUND VIEW S548AKilometercalibrated Speedometer Wheels And Drive S230ALowslung Sports Suspension S248ASteering Wheel Heater S258ABEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN S2NBAM LM RAEDER DOPPELSPEICHE 351 M19 S2TBASPORTAUTOMATIK GETRIEBE S2VAAADAPTIVE DRIVE S2VBAREIFENDRUCKANZEIGE Environment And Safety S302AAlarm System S320ADeleted Model Lettering S322AKOMFORTZUGANG S323ASOFTCLOSEAUTOMATIK FUER TUEREN S358AClimate Comfort Windscreen S3AGARUECKFAHRKAMERA S3DZAENTFALL ZUSATZSCHRIFTZUG AUSSEN S3MCAINDIVDACHRELING HOCHGLSHADOW LINE S879AOnboard Vehicle Literature German S8KAAOELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8TFAAKTIVER FUSSGAENGERSCHUTZ S8THASPEED LIMIT INFO S316AAutomatic Trunk Lid Mechanism S851ASPRACHVERSION DEUTSCH Individual Equipment S760AHigh Gloss Shadow Line S761AIndividual Sunshade Glazing S775AHeadlining Anthracite Hadde plan om å holde bilen orginal og selge den dagen eg skal kjøpe hus, men bilen er så god og det kribler allerede i lommeboka. Allerede handla inn dual slat nyrer i blank svart som skal settes på. Skal fjerne skilt rammer. Blir å kjøpe senke fjærer og få bilen litt ned etterhvert. Frontleppe, diffuser, sideskjørt lepper og skikkelig luftunderstell blir handla ila vinteren. paukri, fupsaker, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 14, 2019 Forfatter Share Skrevet September 14, 2019 Reservert for bilder når vestlandske været roer seg ned. RF91 og ChrisP reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 15, 2019 Share Skrevet September 15, 2019 Kjøper usett og i en rimelig solid prisklasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 15, 2019 Share Skrevet September 15, 2019 Bra bil dette her! Blir vel sendt ned til PG denne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 15, 2019 Forfatter Share Skrevet September 15, 2019 6 hours ago, Otis said: Kjøper usett og i en rimelig solid prisklasse! Kjøpte m2en usett og 4 hours ago, danskiii said: Bra bil dette her! Blir vel sendt ned til PG denne også Haha. For felg isåfall. Ikke bredding på denne. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 gratulerer med ny bil, kjøpte en 2012 f11 535d for en måneds tid siden selv, helt kong bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 16, 2019 Forfatter Share Skrevet September 16, 2019 10 timer siden, paukri skrev: gratulerer med ny bil, kjøpte en 2012 f11 535d for en måneds tid siden selv, helt kong bil! Veldig fornøyd. Har hatt en 535d tideligere, men aldri xdrive så det er litt spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 1 time siden, bmwgreg90 skrev: Veldig fornøyd. Har hatt en 535d tideligere, men aldri xdrive så det er litt spennende. ja min er bakhjulstrekk men veldig fornøyd så langt, skal snart ut på langtur med den sammen med Fredrik90 her i hans 540xd. så det blir morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå