Benjiin1 Skrevet September 30, 2019 Share Skrevet September 30, 2019 Heisann Opplever at klimanlegget kun blåser (veldig) varmt. Virker som det blåser maks varme uavhengig hvilke temperatur jeg stiller den til. Blir helt badstue!:P Noen som har peiling på hva problemet kan være? Mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 30, 2019 Share Skrevet September 30, 2019 Mange potensielle ting. Bør ta en diagnose om du ikke ønsker å kaste deler på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjiin1 Skrevet September 30, 2019 Forfatter Share Skrevet September 30, 2019 Okey, man kan finne det ved diagnose! takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 30, 2019 Share Skrevet September 30, 2019 Nja, det er jo ikke sikkert. Men jeg antar at det dukker opp noe ved diagnose. Ellers kan du selvsagt hive deg på og sjekke ledninger og kontakter. Det er gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet September 30, 2019 Share Skrevet September 30, 2019 Jeg hadde problem som kom innimellom, og da kom det kun varme, uansett hvor kaldt temp var innstilt på. Jeg fikk ikke noe fornuftig på diagnose, men så var ikke dette konstant heller. Etter bytte av varmeventil så har jeg ikke opplevd dette, så kan være at den har hengt seg opp eller ikke får strøm. Sier ikke at dette er ditt problem, men er vel en av flere muligheter... Lykke til, med tanke på årstiden vi går inn i så er det bra at det kommer varme 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjiin1 Skrevet Oktober 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2019 On 9/30/2019 at 11:46 PM, sondre said: Jeg hadde problem som kom innimellom, og da kom det kun varme, uansett hvor kaldt temp var innstilt på. Jeg fikk ikke noe fornuftig på diagnose, men så var ikke dette konstant heller. Etter bytte av varmeventil så har jeg ikke opplevd dette, så kan være at den har hengt seg opp eller ikke får strøm. Sier ikke at dette er ditt problem, men er vel en av flere muligheter... Lykke til, med tanke på årstiden vi går inn i så er det bra at det kommer varme 😉 Takk for infoen. Haha ja det er sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Oktober 7, 2019 Share Skrevet Oktober 7, 2019 Det kan være motstanden men den vil du ikke få feil på ved diagnose/fanges ikke alltid opp ved diagnose av IHKA modul. En annen ting det kan være er dårlig steppermotor eller stålwaiver til varmeblanding har hoppet av. Kan også være i kombinasjon med dårlig vannhane med ventiler som har hengt seg opp i åpen stilling. Måten du kan teste det på er å aktivere kjølevæsketemp i clusterets service meny, om det er bensin pleier temp uten AV på være på ca 99 grader, setter du temp på 32 begge sider og vifte på minimum skal temperaturen synke til 94-95 grader. Da fungerer vannhane som den skal. Vannhane får du opp på diagnose om den er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå