stein-erik.carlsen Skrevet Oktober 22, 2019 Share Skrevet Oktober 22, 2019 Hei! Mulig det er jeg som har misset noe her. Lastet ned NEXT 2020-1 kartene til i3’en i dag via BMW download manager. Fikk koden på mail da jeg hadde startet prosessen. Koden ble også vist når filene var lagret og verifisert. Installerte nå i bilen, men måtte ikke legge inn koden. Har lest andre som har oppdatert som må legge inn koden til slutt. Ligger koden innbakt i kartfilene? Hvis ja- hva skal jeg da med koden jeg fikk...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 22, 2019 Share Skrevet Oktober 22, 2019 Tror muligens jeg bare la koden inn første gang jeg oppdaterte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein-erik.carlsen Skrevet Oktober 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2019 Liten oppdatering: Oppdaterte i dag F11’en med nye kart. Denne hadde ikke blitt oppdatert siden 2015. Og her måtte jeg inn med kode før jeg fikk lastet inn kartene i bilen. Så da har begge BMW’ene nye 2020-1 kart! Så det stemmer nok at så lenge bilen er innenfor et aktivt kart-abonnement legger man kun inn kode ved første oppdatering. Får testet dette på F11’en når 2020-2 kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 25, 2019 Share Skrevet Oktober 25, 2019 Noen koder er "livstidskoder", mulig de bare må legges inn første gang? Disse slutter på AQ eller 7Q. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Desember 10, 2019 Share Skrevet Desember 10, 2019 Hvis jeg ikke tar helt feil, så får du kun brukt BMW Download manager hvis du har et aktivt abonnement? I såfall vil nøkkelen bli lagt inn i denne prosessen, og du trenger ikke å taste det inn ved installering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 10, 2019 Share Skrevet Desember 10, 2019 Var en tur i Stockholm i helga, med de nye NBT 2020 kartene så stemte endelig veien helt fra Oslofjordtunnelen til Ørje/svenskegrensa, endel av den nye veien rundt Drammen var også kommet med. Veldig bra 👌 Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå