Bmw mann Skrevet Desember 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2019 Hei igjen! Batteriet problemet ordnet seg. Men samtidig så sluttet den ene forstolen å fungere. Mekonomen sier den ene setemodulen er defekt, men nå er jeg hos Ordin på Kvål Auto og foreløpig sier de det motsatte da testeren deres kommuniserer med modulen. de tok modulen fra det andre setet, som fungerer helt fint og setet er fortsatt helt dødt. noen som har erfaringer med e60 ombygd med komfort seter og denne problematikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 20, 2019 Share Skrevet Desember 20, 2019 Hvordan definerer du ombygd komfort seter? Jeg skiftet til komfort seter i min bil fra helelektriske sportsseter, og kodet det inn. Men kabel nett er det samme, til setet. Det er fordelinger i setet som er annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Desember 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2019 Jeg hadde del elektriske slik at det manglet en del ledninger til canbus bla. Jeg skal finne hva som står på faktura og legge det inn her hvordan det ble gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå