Øyvind L. Skrevet Januar 5, 2020 Share Skrevet Januar 5, 2020 Får opp denne meldingen i ISTA+ når jeg leser ut feilkoder på min 2011 325d E90. Noen som vet hva det betyr? Kan bare trykke "OK" også forsvinner den, men kommer opp hver gang jeg leser av koder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Bilen din er trimmet og dette er info til mekanikker om at garantien på enkelte komponeneter ikke lenger gjelder på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Nja, jeg er ikke så sikker på det. Min forrige bil var optimalisert, og den fikk aldri slike beskjeder, mens den jeg har nå er også optimalisert, men får slike beskjeder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Dette er e slik "flagging" jeg har nevnt før. Jeg skal se over neste gang vi ser på bilen din Øyvind om jeg rett og slett har glemt å deaktivere dette på din bil. Ellers vet jeg ikke om den kan flagge hvis den ser at andre komponenter har vært gjort noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 33 minutter siden, Otis skrev: Nja, jeg er ikke så sikker på det. Min forrige bil var optimalisert, og den fikk aldri slike beskjeder, mens den jeg har nå er også optimalisert, men får slike beskjeder. Som TRF skriver at "flagging" kan forekomme hos noen tunere. Om dette kommer opp sier også noe om graden hvor flinke tunere er også. Min E91 er jo tunet. Aldri fått opp noen slike meldinger. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå