kalinkamaen Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Heisan, jeg må ha nye fjører foran til min Xdrive Msport. Denne er høyere enn Msport understell. Skal jeg bestille fjærer til uten Msport. Trenger kjapt svar da fjæra er knukket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 xDrive biler får vel ikke M-Sport understell om jeg har skjønt det riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoM Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Jeg kjøpte nye fjærer til min 08 E61 525 Xdrive M-sport. Disse var til uten M-sport. Funker fint. https://www.eurodel.no/fjaer-lesjofors-4008477 kalinkamaen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Husk på det at det er forskjellige delenummer til bilen, når man går opp eller ned 50 kg i vekt. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Januar 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2020 Otis jeg forstod ikke helt den? Hva mener du med å gå opp og ned 50 kg i vekt? Klarte ikke å finne delenummeret på koed eller Gs bildeler via regnummeret mitt. BS19106 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Januar 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2020 (endret) 9 timer siden, JoM skrev: Jeg kjøpte nye fjærer til min 08 E61 525 Xdrive M-sport. Disse var til uten M-sport. Funker fint. https://www.eurodel.no/fjaer-lesjofors-4008477 Samme som jeg har bestil. Handlet dempere og støttelager samtidig. Når jeg først må gjøre jobben. Må ha 4 nye vinterdekk også Endret Januar 7, 2020 av kalinkamaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Det er ikke slik at ei fjær passer din bil. Det er nye delenummer for vektøkning eller vekt reduksjon på bilen, som feks utstyrsnivå. Så om du kjøper ei fjær som "passer" så betyr det ikke at den faktisk passer. Du kan litt høyere bil, eller litt lavere bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Januar 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2020 35 minutter siden, Otis skrev: Det er ikke slik at ei fjær passer din bil. Det er nye delenummer for vektøkning eller vekt reduksjon på bilen, som feks utstyrsnivå. Så om du kjøper ei fjær som "passer" så betyr det ikke at den faktisk passer. Du kan litt høyere bil, eller litt lavere bil. Heisan, forstår dette. Men som sakt så finner jeg ikke spesifikt hvilken fjær jeg trenger på Koed eller GS. Og å kontakte BMW for delenummer tviler jeg hjelper. Svaret blir å kjøpe for blodpris hos dem. Hvis noen kan finne ut eksakt delenummer via mit regnr: BS19106 så er jeg taknemlig for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Nå vet jeg ikke priser for fjærer lenger, men sist gang før noen år siden var de ikke så dyre. Ca 1000,- per stykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Du kan finne rett delenummer ved å bruke ksd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Januar 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2020 Orginalt på koed koster 1.628,75 kr eksakt for 1 stk orginal. Ka BMW tar vet ikke eg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Januar 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2020 (endret) KSD gratis program eller laster man ned t o r r e n t? Endret Januar 7, 2020 av kalinkamaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Nei, men ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Januar 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2020 oki ska se ka eg får te Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Tok feil, det er ikke ksd, men etk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå