Gå til innhold

BMW E61 Xdrive trenger ny fjær. Med eller ute Msport?

kalinkamaen
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, JoM skrev:

Jeg kjøpte nye fjærer til min 08 E61 525 Xdrive M-sport. Disse var til uten M-sport. Funker fint. 

https://www.eurodel.no/fjaer-lesjofors-4008477

Samme som jeg har bestil. Handlet dempere og støttelager samtidig. Når jeg først må gjøre jobben.

Må ha 4 nye vinterdekk også :(

Endret av kalinkamaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slik at ei fjær passer din bil. Det er nye delenummer for vektøkning eller vekt reduksjon på bilen, som feks utstyrsnivå.

Så om du kjøper ei fjær som "passer" så betyr det ikke at den faktisk passer. Du kan litt høyere bil, eller litt lavere bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Otis skrev:

Det er ikke slik at ei fjær passer din bil. Det er nye delenummer for vektøkning eller vekt reduksjon på bilen, som feks utstyrsnivå.

Så om du kjøper ei fjær som "passer" så betyr det ikke at den faktisk passer. Du kan litt høyere bil, eller litt lavere bil.

Heisan, forstår dette. Men som sakt så finner jeg ikke spesifikt hvilken fjær jeg trenger på Koed eller GS. Og å kontakte BMW for delenummer tviler jeg hjelper. Svaret blir å kjøpe for blodpris hos dem. Hvis noen kan finne ut eksakt delenummer via mit regnr: BS19106 så er jeg taknemlig for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...