fredrikbv Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 (endret) Var å prøvekjørte en 7 serie (F04) her om dagen. Fantastisk bil på alle måter. Det er en hybrid variant med en 4,4 liter V8'er i den. Jeg synes lyden fra motoren høres veldig merkelig ut. Er det noen som kjenner disse motorene som kan uttale seg? video-1578398704.mp4 Endret Januar 8, 2020 av fredrikbv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 10, 2020 Share Skrevet Januar 10, 2020 @Hpi har kanskje noe å komme med her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 10, 2020 Share Skrevet Januar 10, 2020 Litt høyt kanskje, men normalt/originalt med tikking på preface, spesielt på kalde dager. Min også (alt sjekket opp mot det), men ikke så høyt og spesielt på kaldt vær. Men er ikke sånn hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 10, 2020 Share Skrevet Januar 10, 2020 Vet ikke om motor er kald eller varm på filmen, men spesielt på kald motor kan injektorene gi slik tikkelyd. Høres ekstra godt med åpent panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikbv Skrevet Januar 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2020 2 timer siden, *MrB* skrev: Vet ikke om motor er kald eller varm på filmen, men spesielt på kald motor kan injektorene gi slik tikkelyd. Høres ekstra godt med åpent panser. Motor var varm her, dvs var kjørt 10 minutter. Jeg tolker det til å være mer tikking enn det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 11, 2020 Share Skrevet Januar 11, 2020 Ja. Det høres høyt ut, men vanskelig å fastslå på film, som kan forsterke visse lyder. Har ikke erfaring med denne motoren, men N53 virker å være på sitt verste når den er «halvvarm», av en eller annen grunn. (Bedre når den er helt kald, og nesten lydløs ved driftstemperatur). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå