Gå til innhold

slett


Kristiansan'årn
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, scoot skrev:

Må vel ha en kontrakt med personen du kjøpte av, men hvis det ikke finnes historikk på motoren blir det vel dødfødt selv om du momser den inn? 🤔

han jeg kjøpte av hadde ikke papir heller ikke han som han kjøpte motoren av, har kontaktet begge, burde hatt en kontrakt ja, men tenkte ikke på det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann og finne ut av via motornummeret hvilken bil den har sittet i? Hvis du kan finne ut av det så kan du antagelig finne ut hvis det har vært en norsk bil og om den er skrotet. Da er du jo et stykke på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rune-K skrev:

Går det ann og finne ut av via motornummeret hvilken bil den har sittet i? Hvis du kan finne ut av det så kan du antagelig finne ut hvis det har vært en norsk bil og om den er skrotet. Da er du jo et stykke på vei.

problemet et at vin sitter bak vannpumpen, under plenumet og vannpumpen fungerer helt fint. hvis den kommer fra en ikke norsk bil må jeg momse den inn, altå sette en verdi 5k, 10k, 20k 40k, hvis tolletaten ikke godtar prisen jeg har skrevet sjekker de utlandet, er jeg heldig finner de en på ebay og jeg må ut med 17500 bare for å momse inn dette, eller få et verksted til å takste hva en slik motor er verdt.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...